Alla inlägg den 20 september 2016

Av anonym anonym - 20 september 2016 23:20

Hejsan hoppsan!
Vakande tidigt i dag av att två småa tassar hördes och förstog var mitt lilla ?? som skulle ha ner saker.
Bland annat min apparat som vi har här o fall om jag skulle få anfall på natten så mina päron hör vad som händer.?
Så den skulle ner också så klart.
Visst lite rädd är man ju att den går sönder så klart.
Och på förmiddagen så kom ett sms på kik som smått gjorde mig rasande helt ärligt eftersom jag tycker att det är så larvigt och barnsligt även om man vart med om detta förr.
Nån mupp där hade skicka en snopp bild grymt barnsligt helt ärligt.
Och först skicka 5 frågetecken sen där på efter en stund sms:ade jag att jag är inte någon desperat kåt singel mamma som bara har sex i huvudet och att min son är viktigare än nån kåtbock.?
Har inte fått något svar sen dess och hoppas på att det inte blir något mera så grymt barnsligt som sagt.?

Av anonym anonym - 20 september 2016 00:04

Hejsan och hallå !
Har i dag fått svar av dejten både bra och tyvärr något som jag inte riktigt uppskatta precis eftersom det är något som har äckla mig och bara tanken på att det är inte äns jag eller gillar.
Som är 3 kanter tyvärr börjar kännas bara lite som att det är bara sex som han är ute efter och känns inte ett dugg seriöst alls och plus med en av hans grannar ?.
Det här äcklade mig när det sms.et kom det kan han glömma är inte tjej som gillar 3. Kanter och aldrig gjort.
Sen tyckte jag skulle komma dit men då passade det plötslig när man haft klätt på sig sminka sig och gjort mig klart för att gå i väg.
Nå blev ju inte direkt besviken i allafall för en gångs skull med tanken på meddelandet.
Annars myst med sonen har jag och upp till Fridhemsplan för att kolla på att hitta rätt foundation till mig som jag gjort nu ? tänkte köpa kommande vecka tror den kosta 225 kr visst kommer bli ett tillhörande puder också men vid senare tillfälle.
Men glad att jag nu hitta den typ av foundation jag ska ha och rätt pigment färg också för den delen också.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20 21
22
23
24
25
26 27
28
29 30
<<< September 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards