Direktlänk till inlägg 4 november 2016

Löjliga familjen

Av anonym anonym - 4 november 2016 01:16

Hej och hallå
Hade jätte svårt att somna som har med att göra att våldtäktsmannen ska träffa lilleman mot min vilja.
Men sen kommer det att dröja ett tag till nästa träff.
Han är ju barn i allas ögon och oförmögen till allt 100 % problem barn som jag nämt tidigare.
Och äcklar mig.
Tycker ska få höra sanningen om våltäkten/sexuellt ofredande och utnyttjande av mig som jag då skrev om 2014.
Skiter i hur han reagerar på det hela han förtjänar detta.
Bara för honom inse sanning och fakta 100 % autist o 100% förståndhandikappad .
Tyvärr detta som kommer att skrivas varje gång han ska verkligen försvinna ur mitt och sonens liv min lilleman förtjänar en bättre pappa som vet vad han gör kan ta ansvar mogen för sin ålder och inte mindre årig ha fast jobb och inget lögn aktigt.
Vill hitta på saker med mig och sonen också och se oss som familj.
Så kallad ff = falsk farmor var här gav mig direkt magont så igonerade henne under hela vistelsen här man ser bara att hon låtsas vara intresserad märks hon inte är alls.
Sms.ade henne då på måndagen o fråga om hon kunde komma då när hon berätta om sin tandläkare då drog jag upp det här med tandlossning tog ej det på allvar precis som allt annat som hon alltid blundar för.
Avskyr som all ihop kommer aldrig be om hjälp eller.
Bara dom jag litar på är dom som kommer få ta hand om min lilleman.
Som min kill kompis också sa du ska bara låta dom som du litar på ta hand om ditt barn och inte dom som du ej inte litar på.
Bara den kille jag träffa är den som kommer få ta hand om lilleman.
Så har panik natt varje gång som sagt när detta dras upp.
Slut med det.
Började på elefanten i dag kommer lägga ut bild på den när den är klar ge till sonen och sen nästa elefant.
Blir den bra så kommer jag fortsätta med dessa och till försäljning på den sidan jag är medlem på också.
Köpa massa nya garn i varierande färger och enfärgade av olika slag.
Och blir jag gravid igen och denna gång på rätt sätt så kommer jag sticks mössa sockor filt.??????
Men frisk pappa.


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anonym anonym - Tisdag 23 april 22:58

Sov gott minis också vakande på strålande humör också . Trodde att minis vill till förskolan tidigare men inte alls. Var ganska kyligt när vi gick till förskolan också men sol var framme och kollade smått . Slängde i dag dom gamla rosorna för at...

Av anonym anonym - Måndag 22 april 22:53

En väldigt seg morgon och trött Var jag minis pigg. Och kunde knappt säga nått överhuvudet typ god morgon och ingenting mer sen. Åt frukost minis skulle i väg till förskolan också men han ville inte gå i stort sätt. Så jag fick låtsas ett par gå...

Av anonym anonym - Söndag 21 april 23:13

Sovit gott har jag och minis dock hade jag nån udda dröm om att det var måndag och var fundersam på varför sambon var hemma också. Men kom på sen att det var ännu helg. I dag gick vi till maxi och handla hem det som behövdes till maten och bestämt ...

Av anonym anonym - Lördag 20 april 22:45

Blandat regn när man vaknande. Bestämde oss för att gå till butiken och innan dess normal .Varit så skumt väder dom här senaste dagarna måste jag säga att det har . Minis bushumör och den större hos en klass kompis också. men minis saknade honom vä...

Av anonym anonym - Fredag 19 april 23:42

Sov gott kändes som man inte ville gå upp ungefär. I dag skulle lilleman på teater och se nånting så vi gick lite tidigare än vanligt. Så var ungefär lite efter åtta ungefär vadd . Kom hem ta det sista av frukosten och dö O ...

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26
27
28 29 30
<<< November 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards