Alla inlägg under november 2016

Av anonym anonym - 14 november 2016 00:27

Hejsan och hallå m
Jag var så grymt trött när jag vakande
I morse trodde jag skulle piggna av
Kaffe som jag kokade och smörgås.
Pappsen skulle till gramma och läsa så jag hade mitt lilla ??.
Bytte till hörn rummet också där jag satte mig på favorit platsen så tog jag mitt ?? famen som var vaken medan man själv somnade där och vakna till att min mamms sa god morgon insåg
Snabbt hur trött jag var eftersom jag hade slumra till .
Så kom min syster också hälsade på c:a två timmar.
Hade med sig leksaker till mitt lilla ??.
Annars tatt det Lungt blev inget av
Denna dejt som jag trodde eller
Närmare ska höra men honom i morgon i stället.?

Av anonym anonym - 13 november 2016 01:25

Hejsan och hallå
Hemma från Åbo kryssningen som verkligen blev lyckad också.
Tyvärr så det ända negativa var att jag fick ett anfall på natten sen i stället.
Men som gick bra ändå också som Tur var.?
Och konserten var jag också väldigt nöjd med också var jag på ace Wilder nanne Grönwall hade ju ställt
In hela pga att hon hade blivit sjuk i stället och så var ace där i stället.
Men mycket fart på ace också än vad det var förra gången 28/5-29/5 2016.
Men denna gång var riktigt ös på ace texter/musik.
Tyckte bara fart i alla fall Jag ?
Vill nog åka på jul galan som så har 2 som jag inte gjort på tidigare på länge.
Jag tog några bilder från Mariehamnuu som jag lovade att
Gör också.

Baltic prinsess anländer Mariehamn ??????

Solnedgång vid Norrtälje Bergshammrs crty ???

Av anonym anonym - 11 november 2016 00:21

Hejsan och hallå
Vakande lite senare än vanligt
Och vakande drack kaffe och min son fick som vanligt sin halva smörgås av mig. Också som han alltid får.
Så somnade han i famnen på mig och fick sova kändes så fel att lägga honom i sängen passade på och mysa lite med honom .
Tog febern på honom som visa sig ligga på 39,8- 40 grader.
Var på gymmet en sväng nu också.
Så kom meddelande från tallink silja att nanne hade ställt in pga sjukdom och att det var ace Wilder som skulle uppträda.
Men blev ej besviken för det för ace är ju bra hon också och 7 månader sen jag sist såg henne.
Så blir lite nya bilder ? ska försöka hitta något till min pappa på båten det är ju fars dag på söndag.
Har snöa till och från också hade det.

Av anonym anonym - 10 november 2016 00:15

Hejsan
Riktigt busväder i dag snö snö och åter snö.
Gjorde i dag beslutet med pulka skulle ha annars blivit svårt med vagnen till 100% såg många kämpa eller bära vagnar för det ej fanns alternativ .
Men vi tog beslutet att ta pulkan
Som blev det bästa och min papps kom med och lämna lillen.
Han var väldigt rädd i allafall och grät ville att vi inte skulle gå.
Sjuk på eftermiddagen fick till och med inhibera min dejt också.?
Men barnen går först som sagt också
Sa att vi ses på söndag.
Var till Fridhemsplan med mammsen handla kritor och ett par pyjamas byxor till lilleman.
Men annars bara snöa och snöa.
Men har nu hitta dom saker som jag ska handla på Ikea för eget bruk och sen vänninas julklapp också eller som tillhör den.?

Av anonym anonym - 8 november 2016 00:38

Hej

Vakna ungefär kvart i åtta hann precis innan som min son daskade till mig med sin kanin som han har.
Men annars glad, min vännina skulle visning på förskolan som min lilla gubbe går.?
Och sonens gudmor kom också och hälsade på.
Följde med och lämnade lilleman också fick hälsa på min vännina.
Sen blev det fika på Bullen också och sen kom frågan som överaskade mig
Också.
Om jag ville ha ett ha en liten till skulle jag väl kunna tänka mig också.
Som min dejt också sa också.
Men på vägen till cafet så såg vi en
Kille som vurpa mitt på gatan rätt
Obehagligt om det kom en bil så hade inte sluta bra precis.
Men snöa ???? hela dagen i dag små flingor så stora har det ej vart men ligger kvar på marken gör
Det i allafall.
Prata med dejten sen på kvällen.
Men visst hade lite tankar över en över en som jag pratar med eller börja prata med när jag berätta om sonen och situationen där som lät konstigt men so what tycker den konstig så får han väl då men visst lite arg och ledsen blev jag det nekar
Jag inte till.

Av anonym anonym - 6 november 2016 23:54

Hejsan
Ute i dag med min vännina och hennes dotter som är riktig gullig av sig rolig när hon bara säger ja och nej
Än så länge.
Var inte i parkleken så länge knappt någon alls var där.
Men tog en promenad till Fridhemsplan där hon bjöd mig på fika eller en tack för att du finns fika som jag tyckte var väldigt gulligt av henne ska bjuda på en sån också till henne vid något tillfälle.?
Men annars vart det lugn dag hemma, blev inte så mycket med dejten men hade en trött son och då är viktigt att jag är i närheten.
Vart rätt mammig av sig sen vi Kom
Hem .
I morgon ska hon komma till sonens förskola och titta lovade möta upp henne.

Av anonym anonym - 6 november 2016 00:18

Halloj
Sov dåligt som bara den runt två halv väldigt oroligt innan dess nån panik.
Mötet i parken gick okey även om pappan sket i att komma precis som vanligt.
Men dottern var och väldig trevlig är hon också och med en växande mage inte länge kvar nu i stort sätt eller.
Men tyckte jag såg pigg och fräsch ut hade nog med make up och göra tror jag ville inte visa mig så glåmig.
Märks att sonens gudmor är väldigt irriterad på farmorn som bara skyfflar undan saker.
Väl hemma sen så pratade vi lite han är ju expert på att hota sist om familje enheten så föreslog sonens gudmor att jag ska börja skriva upp alla möten med där han är inplanerad men dyker inte upp så man har ett anlag .
Även om jag redan vet orsaken till varför han vill inte träffa mig efter sanningen om honom kom fram som dom aldrig trodde.
Ja det står i
Mina tidigare inlägg sen 2014 när jag starta denna blogg.?
Snöa i kväll igen gjorde det också
Och min dejt frågade också om det snöa här i mina trakter.
Som var bort bjuden på middag i dag hos familje medlem.

Av anonym anonym - 5 november 2016 01:14

Hej!
Efter att jag hade lämna min lilla älskling på förskolan så hade jag en dejt med en.
Fick sms av min vännina vars dotter inte kunde sova innan vi skulle ses.
Men jag hade en trevlig för mig med dejten som jag tyckte var väldigt
Positiv och ville fortsätta och träffas också som också kändes lovandes.
Tyvärr blev det lite för mycket med lunch/fika men då har man lärt sig
Detta i allafall .?
Men vi bestämde oss för att träffas även om jag samtidigt har ögonen öppna för en till men har ej träffa ännu .
Vill aldrig dejta för många samtidigt helst 2 för då är lättare att välja sen.
Berättade för honom om detta äckliga vidriga besvärande möte i morgon med våldtäktsmannen o falska farmorn också är så äcklad av detta.
Men för en gångs skull inget tjafs för att jag fick prata ut om detta plus dejta också .
Men vet att jag bara ignorerar som sist
Utför man dessa punkter
1. Våldtäkt/ sexuellt ofredande på en som just haft EP anfall och inte helt klar i huvudet är oförlåtligt.

2. Utnyttjande av att jag skulle laga
Mat/städa/tvätta

3. Hota min riktigt viktiga vän som bland annat stötta min till 100% angående dödsfallet av fd sambon.
Oförlåtligt
Visa sina dålda oärliga sidor lögn
Plus föräldrar som ej tar saker på
Allvar.

Jag tror man måste uppleva en sån här sak själv för att förstå.
Det är nog ingen som ska/utsätta sig för att möta den som utförde detta.

Varje gång det här kommer på tal
För jag antingen ett ep- anfall eller svårt att somna .
Men ni som också haft samma otur som jag förstår vad jag skriver om.
Ända skillnaden är att han är problem barn med 100% autism och 100% förståndshandikapp och har hat mot folkgrupp som han har också.?
Men förhoppningsvis nu får han en kärleks full pappa som kan se min lilla älskling som sin egna .?

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26
27
28 29 30
<<< November 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards