Alla inlägg den 4 januari 2017

Av anonym anonym - 4 januari 2017 00:22

Hej och hallå
Vilken dag det har varit på något vis.
Sov lite oroligt men gör det alltid efter ett anfall så klart.
Försöker vänja mig nu med att börja vakna en aning tidigare också med tanke på att mitt lilla ?.
Som börjar på förskolan nästa vecka igen och bara hoppas på inga förkylningar.
Ganska less på dom nu också.
Satte igång tvätt maskinen innan frukosten också hade ju mina kläder från tenneriffa där som var på tiden att tvätta också.
Så 2 maskiner blev det totalt i dag.
Och nu snart två kompisar med olika tankar och viljor.
Är nog lika irriterad åtminstone på en av dom.
Som är den här som tycker vi ska ligga sked och kolla på en film hemma hos honom.
Och som sa redan i telefon att vi kunde ta en fika någonstans och promenad.
Vet inte hur många såna sms som jag får så då vill ju människan något annat än bara träffas dejta som start ett på det hela.
Och sen min andra kompis som är kär i mig och jag har inte äns fått några känslor för honom äns om man kommer få det.
Ser kryssningen som en romantisk kryssning medan jag bara som en kompis kryssningen rätt dåligt samvete över att det inte blev med en av mina andra vänner.
Känns hemskt att ljuga att det är en av mina andra kompisar man åker med.
Skulle ha träffa min vännina men blev ej det var något som kom emellan nått samtal eller något sånt.
Annars vart hemma tagit Lungt fick skit av min förvaltare som inte tar hälso medel på allvar vara för han var i nån annan bransch som tidigare.
Om hänvisar nån så är det väl det man ska göra och inte tvärt om med att personen som ber det ska ringa honom.
Och sen började snöa nu i kväll också .

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5
6
7 8
9 10
11
12
13
14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards