Alla inlägg den 10 januari 2017

Av anonym anonym - 10 januari 2017 23:53

Hej

Rubriken olycklig kär det är inte om mig eftersom jag ej är kär o någon alls och sanning till 100% också .
Eftersom jag måste umgås med dejten ett bra tag då om det ska ske att jag får känslor.
Men det handlar om min kompis som är kär i mig och som jag tycker är ganska jobbigt i stort sätt.
Eftersom det blev ganska infekterat också då i helgen.
Det är tungt och den person som kryssningen handlar om.
Som jag har svårt att se fram emot tyvärr är den första kryssning någonsin som jag känner tvärtom.
Saknar min kompis som jag annars åker med och har roligt med.

Men i morse så blev det gymmet och bestämde nu lite smått för angående min blogg.
Det är att börja lägga ut bilder på mig på ett sätt som är att visa upp kläder make upp produkter från resor kryssningar.
Men ansiktet känner jag att jag håller anonymt.
Men den blogg som jag kommer att stänga ner är en blogg som jag har haft 4.a månader bryr mig inte om den bloggen som den här som jag nu haft i c:a 4 år nu också trivs med.
Kommer göra denna till en blogg som har med mig och mitt lilla ? att göra sen träningen också lägga ut bilder på resultaten plus viktnedgången dejting /förhållande med killar.
Framtida barn också så klart också.
Men började ju igår prata med en kille och som också var väldigt trevligt att prata med också måste jag säga ska inte ännu ha för stora förhoppningar men man får se.
Än så länge säger så här
Han älskar träning precis som jag
Och är 37,år mogen för sin ålder också kärleks full av sig humor tycker om barn och vill själv ha det i fram tiden.
Han visar dom sidor som jag vill att en kille allt ska ha och till och med springer olika maror som jag har förstått det efter en han skickade en bild på sig och skrivit Lidingö maran.
Annars gymmet i dag också och ovanligt vis blev det 2 timmar nu den här till förvaltare ska fan mig nu på nöten eftersom han inte verka tro mig angående vikt som sårade mig till
100% procent också.
Min pt kom fram också som ville prata om det här angående förvaltaren och att vända mig till förmyndarnämnden och fråga om upp till bevis hotet är
Okey och skum typ också tror han är en av dom här som smusslar .

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5
6
7 8
9 10
11
12
13
14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards