Alla inlägg den 12 januari 2017

Av anonym anonym - 12 januari 2017 23:35

Hej och hallå

Till tandläkaren i dag på samma ställe som i går när dom gjorde kontrollen på mig och vilken av dessa visdomständer som skulle bort.
Var till psykologen först även om jag tycker det lite är hokus pokus i det men bra att prata av sig så klart så ser det mer på det sättet.
Och dom 2 punkter som jag tog upp som jag också känner att det tynger och vet ej hur man ska till väga med eller som är då.
Den här som jag har panik för och som inte nog med det skickade mig en blombukett.
Och kände att nu har det gått för långt och plus en hälsning som jag knappt kunde läsa för att texten var så tajt på kortet tyvärr.
Det blev ingen hitt precis för min del om man säger så eller mammsens eller eftersom hon förstog att det var av beundraren som jag har.
Så tog upp denna med henne som Sagt och hur jag ska bära mig åt.
Sen hem efter detta och för att käka lunch också skulle ju till samma ställe som igår på Östermalm och dra ut min visdomstand den som satt lösast också.
Men det gick bra även om det blev bedövning med 5-6 sprutor.
Men att ta i min egena takt och om det behövdes paus mm.
Och den bästa höjd punkten det var dejten på det hela som till och med respektera att jag hade dragit ut visdomstanden och acceptera det var små nervös att han inte skulle det.
Men förstog mig det gjorde han och kändes skönt också.
Eftersom han själv har dragit ut sina.
Men hade väldigt trevlig och roligt också och blev sittandes nästan 4.a timmar på det hela.
Och som ville fortsätta att träffa mig också nästa vecka som jag förstog det hela så kanske blir lite mera skrivande om honom fram över vi får se som sagt.
Men vi hade trevligt i allafall och inte behövde tänka andra sms.
Men vill inte lägga ut någon bild föräns jag har fråga honom och om han tycker att det är ok.

Av anonym anonym - 12 januari 2017 00:12

Hej och hallå
Dagens planer det var då att gå till tandläkare på Östermalm allterigatan.
Eftersom jag har tandlossning .
Men det gick bra hos tandläkaren och efter undersökning och extra kontroll så blir det att alla mina visdomständer ryker nu .
Och man börjar med den som visst var lösast som jag förstog detta.
Berättade vad mina tidigare tandläkare /tandhygienist hade sagt som hon tyckte lät väldigt konstigt.
Men blev glad när jag fick höra att dom kommer att bli friska mitt tand kött och tänderna då när man drar ut visdomständerna.
Annars sen vart hemma i dag hela och virka och min vännina hörde av sig också som nu är i vecka 33.
Som ska få lite saker av mig som min son har vuxit ur eller användes.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5
6
7 8
9 10
11
12
13
14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards