Alla inlägg den 21 januari 2017

Av anonym anonym - 21 januari 2017 23:08

Hej och hallå!

 

Det var tjafs om det ena till det andra och i stort sätt om våldtäkten som min mamma

tror att spår inte sätter sig som dom kan göra vissa klarar av att inte älta det och vissa gör det och blir upprörda så fort det kommer på tal.

Jag har varit med om en likande händelse för många år sen men då använde jag mig av p-sprutan också.

Men han hamnade på häket i allafall kunde till och med ha blivit rätte gång om jag hade vela detta också till och med.

Visst jag älskar min son och bästa som hänt mig  men en sak som jag vet att jag aldrig kommer kunna komma över vare sig om jag pratar med mig psykolog om detta eller inte.

Så har dom spåren satt sig nu blir egentligen bara illamående av bara tanken till detta.

Men men så har varit tjafs om det självklart vill jag aldrig någonsin göra min son illa på något vis alls han är mitt allt och skulle bli knäckt om jag förlora honom det vet jag.

Och nu börja dejta killar för att se om man känner att man kan hitta den rätta personen

och som tycker om bara några år äldre än mig också ålder 37-42 är den ålder som jag vill ha .

Och en kille som är mogen för sin ålder stabil pålitlig finns där kan hitta på saker med

både mig och sonen eller bara sonen på egenhand. kunna acceptera att jag min ep får gärna ha finskt blod i kroppen ,äta nyttig mat och hälsosam gärna vegetariskt eller halv vegetariskt.

Eftersom vi är halv vegeterianer.

I allafall min önsking är detta som sagt.

Den här killen jag dejta igår och nu träffas 2 gånger sa att det kändes bättre att vi var kompisar men ändå började jag fundera varför tycker han att jag är härlig och vaför tycker min rumpa är fin i såfall.

För det ger mig en helt annan bild på att han gillar mig och även om han säger ordet kompis är verkar han vilja mera.

Man får se vad det handlar och vad detta utvecklar sig eftersom han säger att jag är go och att jag en go rumpa.

men skrev bara att jag inte är besviken och jag kände likadant passar bättre som kompisar men på någotvis så känns det som lite annat.

Ska inte ha förstora förhoppningar funderar lite på detta hur man egnetligen menade och hur på sätt så det är det första som jag tänker på.

Är lite av ett frågetecken på den punkten också så klart.

Var till gymmet en sväng och körde på crossen också en timme plus lite mage också gjorde jag kändes gott efter ett par dagars uppehåll.

Kom hem igen denna gång duschade hemma som jag annars gör på gymmet nu mera efter ha haft en stinkande vinter jacka hängandes.

i allafall efter gymmet så hörde en kompis av sig visst som hag har tänkt på mycket och hur det har gått också efter ha gått igen en tuff period kanske gör det fortfarande men kanske på samma sätt som sist.

men som ville träffa och tänkte Alright om det var så väldigt viktigt som han sa även om jag kände att jag ej hade nån större lust alls pga tjaset och det ena toll det andra som sagt.

men mötte honom på Fridhemsplan i allafall och blev väl en aning smått frågetecken när han sa att han har känslor mig och i stort sätt sen dag 1.

berättade lite om det också seriöst så vet jag ej vad jag ska tycka och tänka om detta och känner mig mer förvirrad  med tanke på vad han går igenom eller genom gått.

visst var väl bra att han fick prata ut om detta men ge mig en puss på munnen vet jag attan om jag gillade.

 

Men mest över dessa budskap som hag känner mig mest förvirrad av att en vill vara kompis men ge såna här jag är intresserad vibbar ändå den känslan fick jag.

och sen den andra av dena här kompisen vill ha dig vibbar som kändes lite pö om pö men tankr på vad han gått igenom.

den som har råd tar jag gärna emot råd också vet ej vad jag ska göra.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5
6
7 8
9 10
11
12
13
14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards