Direktlänk till inlägg 27 januari 2017

Vad ska man säga egentligen bra & dålig dag samtidigt

Av anonym anonym - 27 januari 2017 23:13

hej & hallå

vakna på hyfsat bra humör till och med sällan man gör det till och med också.

prata med en dejt i går till och med som ville träffas i dag på en middag .

så fick lite beskriving angående vilken station man skulle av och om man skulle vara fram på pendeln eller bak på pendeln.

 Men blev inte av sen för hade glömt skulle i väg på nån kalas men men får se när det blir av i allafall.

sen hörde min fd dejt av sig ärnu så less på detta så det inte är klokt och beskyller mig för allting som inte är mitt fel alls och skriver saker om mig som inte alls stämmer och behöver jag prata med någon så är ju helt normalt om man behöver tips/råd.

men jag har börja ledsna på det hela i allafall och smått ledsen eftersom det inte alls är mitt fel att jag har det som jag har det.

och att det inte kan accepteras eller respekteras och aldrig något som har gått över andra skulle aldrig att falla mig in alls.

 

men man tar ju illa vid sig ändå och när man inte änns hinner att försvara sig också utan få höra taskigheter.

 

 

Detta kom av fd dejten

 

Sorry vilket skitprat du använder dig av. Jag har rätt o säga va ja tycker. En sak är säkAbsolut. Tabita du är ett skämt. Trodde du va mer vuxen och inte snacka massa skit. Men alla kan inte bli vuxna så du får ha de bra. Nu har inte jag tid för skit som du håller på med. Nu ska jag o väg o Hitta på saker me Mina Barn. Så du kan fortsätta me de du gör du är bara så löjlig me ditt beteende och anklagelser samt svart måla mig in för andra bara för Du har problem. Gott råd lös problemen i stället för och lägga det på andra. Stackars lilla Tabita 😂😂😂😂😂er ditt funktionshinder Gör dig Skruvad så fortsätt me ditt liv. Är som många ut av mina vänner som Läst dina inlägg dom undrar vad Du har för Diagnos me tänkte på ditt sätt att bete dig. Men ett Gott råd ta o Flytta till en Gruppbostad och få rätt hjälp du är inte Normal och det märker jag med. Så lycka till i ditt liv. Du klarar inget ting själv. Du är över 30 år och bor med mamma o pappa 😂😂😂 ha hejdå  PS tack för du sms jag fick ett Gott skratt och de kommer mina vänner me få nu r dom får läsa. Hejdå 😂😂❤ 

  

sms 2.

 

 

 Absolut. du är ett skämt. Trodde du va mer vuxen och inte snacka massa skit. Men alla kan inte bli vuxna så du får ha de bra. Nu har inte jag tid för skit som du håller på med. Nu ska jag o väg o Hitta på saker me Mina Barn. Så du kan fortsätta me de du gör du är bara så löjlig me ditt beteende och anklagelser samt svart måla mig in för andra bara för Du har problem. Gott råd lös problemen i stället för och lägga det på andra. Stackars liten 😂😂😂😂😂

  

ingenting av det här stämmer säg mig är inte detta trackaseri? Kanske till och med 

med andra ord mobbning.

 

det är ju jag som fått stå ut med alla aggressioner och elände av honom i stort sött från augusti - september 2016.

en som jag aldrig haft känslor för eller vart intresserad av alls och som han i te har kunnat acceptera och tycker att det är bättre att trackasera människor bara för att fd dejten tror att han är störst bäst vackrast och vill inte eller inte kan acceptera nej.

och tänker ej på att han själv kan bli anmäld pga trackaseri.

men det är personen själv som har förutsaka detta och inte jag skulle aldrig falla mig in att trycka ner någon på detta sött och inte själv vågar ta konsekvensen tycker andra ska utsättas för den i stället.

jag säger bara usch för såna människor och som inte kan respektera nej eller.

har en underbar vännina som jag visade detta sms för som sa att det är trackaseri  skulle kolla via en kompis om man kan anmäla det här.

för att jag har nu fått nog jag har lika stor rätt att säga vad jag känner tycker tänker hur det är att leva med ep .

bor hemma ännu för sonens skull man ska tänka på sitt barn i första hand och vad som mår bäst av.

och varför göra en illa som aldrig haft samma känslor eller besvarade känslor det är skruvat.

 

jaja jag hoppas nu på positivt svar av min vännina.

hade en liten födelsedags fika med falska farmorn i dag också kände ett ganska jobbigt prata om sin våldtäktsman som fick mig nästan att koka eller visa ordet suck.

pven om jag var ignorerande så var jag ändå med på ett hörn MIT min vilja.

 

 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anonym anonym - Torsdag 18 april 23:15


Hade ett litet mini anfall i natt men gick visst snabbt över. Större sonen var hemma i dag hade haft lite feber i natt också så han var hemma i dag. På morgonen kom det ett meddelande först av nån som jag inte kände igen. Över huvudtaget men sen ...

Av anonym anonym - Onsdag 17 april 23:10

Kände mig väldigt seg i dag på morgonen kanske inte på samma sätt efter kryssningen . Minis vakna före mig till exempel ropade på mig också . Så kom min andra son in och ville busa lite . Jag gick upp åt frukosten minis ville var inte så hungrig g...

Av anonym anonym - Tisdag 16 april 00:01

. Trött minis vakande ropa mamma och satte. Efter det kom store bror och lekte med minis. Minis hade lätt få på sig kläderna i dag bytte blöja och sen gick vi till för öll. Upp till normal tog och köpte lipp gloss också 4 nya färger och annat mär...

Av anonym anonym - Måndag 15 april 23:08

Inte skrivit och vart på kryssning ocldå och säger wow vilken kryssning det blev. Vi åker tidigare till hamnen och varmt var det men när man inte ska lita på april vädret som man säger. Men det gick bra valde tunnelbanan denna gång om man säger s...

Av anonym anonym - Måndag 15 april 23:06

Inte skrivit och vart på kryssning ocldå och säger wow vilken kryssning det blev. Vi åker tidigare till hamnen och varmt var det men när man inte ska lita på april vädret som man säger. Men det gick bra valde tunnelbanan denna gång om man säger s...

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5
6
7 8
9 10
11
12
13
14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards