Alla inlägg den 29 januari 2017

Av anonym anonym - 29 januari 2017 23:25

      hej och hallå!

mitt lillas ❤ stora dag i dag måste jag säga och det märktes så tydligt också att det var det också.👍

Allting var lyckat också vaknade på bra humör också  grattade min lilla gubbe också fick krypa upp till mig mysa i sängen så länge han ville.

myste med honom med att titta på Pippi Långstrump också men kändes att i dag ville jag verkligen det .

så tog med mig min frukost till tv rummet/lekrummet satte i gång videon och tog lilleman i famnen och gosade.

tog en timmes promenad med honom också för att skulle få sova så var och handla mjölk  och nytt kaffe till mig.

sen hen så började man förbereda allting också ta fram tårtan och sen cupcakes också som jag hade bakat också till mitt lilla ❤ fika.

en granne kom en granne lämnade bara presenterna till mitt ❤ också  hans gudmor och hennes minsting kom så lillen hade nån kompis också.

bjöds på snittar med lax och Philadelphia ost med lite senap och den andra med grönmögelost ost på så att syrran också kunde äta .

men var en trevlig stund i allafall mycket trevligare än fikan innan på fredagen måste jag säga om man ska jämföra.

var nog bara för jag kunde slappna av och inte vara på hugget och ha försvars gaddarna framme förutom när våldtäktsmannens namn kom på tal och var löjlig med att ta med jämförelse bilder det är sjukt.

men annars en bra dag har det varit mitt ❤ fick tre stickade tröjorav grannen en ros av den  andra grannen också och hans gudmor en leksaks hus.

 

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5
6
7 8
9 10
11
12
13
14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards