Alla inlägg den 5 februari 2017

Av anonym anonym - 5 februari 2017 23:26

Halloj 

vakande lite smått grinig i morse måste verkligen på något vis lägga av med detta undrar bara hur för lillemans skull som sagt.

jag bestämde mig att gå till gymmet trots min snuva som jag har men jag kände mig mycket piggare i allafall måste jag säga att jag gjorde.🙂

men gav lilleman lunch innan och sen började packa ihop min gymväskan också  så att den var klar och förberedd för gymmet.

var ganska fullproppad med energi också var jag så det klagar jag inte över alls närmare tvärtom var kanon.

får se om det blir crosstrainern eller bandet i morgon får se vilket jag väljer i allafall . Märkte att jag hade gått upp lite dom här senaste dagarna men har ju haft min mens också och såbt gör ju sitt också så klart.

annars hemma lekt med min skrutt också har jag och sen fråga min vännina när det passar att träffas på onsdag också eftersom vi ska ta och luncha frågade henne hur mycket jag skulle ha med mig angående pengar men som vanligt skämma bort mig med att betala hela grejen.

mem blir trevligt och träffa henne även om det är utan barn nu nu när dom börja på förskolan både min och hennes dotter.

dejten blev ej av pga sjukdom plus att jag tror att han blev lite upp när jag ej hade pengar också.

jag misstänker det men vad ska jag göra när jag inte har vanligt jobb inkl mina egna bekymmer också som ep.n som exempel.

och snöblandat regn har det varit också har det varit i dag också men hoppas bara på att det var något tillfället som sagt vill inte ha mera snö nu det räcker.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
<<< Februari 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards