Direktlänk till inlägg 26 februari 2017

Sålt sport klockan efter 2 timmar promenaden och mitt beslut angående dejt!

Av anonym anonym - 26 februari 2017 23:51

vakande av att min lilla gubbe kom in till mig på morgonen och väckte mig och känns lite nu som att han har insett att jag inte biter eller ha en fin morgon kontakt med min lilleman.❤

jag och Lill skrutten satt och tittade på Pippi till c:a 11:30 var det.

gav honom mat och sen där på gick vi ut för att han skulle få sova även om det gärna hade fått vara lek parken.

men ni blev det så här i allafall .

hörde av mig till honom som ville köpa min sport klocka så  om jag skulle ta med den eller inte .

men vi gjorde upp att jag skulle ha med denna i allafall.

tog en 2 timmar promenad med lilleman så att han somnande smockan gjorde ganska fort också för den delen.

sen uppe på Fridhemsplan så då väntade jag utan för med lilleman vid öob som jag sa att jag skulle möta honom. 

Men blev på drottningsholmsvägen men det gjorde mig inte så mycket lite mer närmare hem kan man säga.

men allting gick bra i allafall och det som var huvudsaken också.

sen efter att ha fundera på hur jag vill hade det och hur jag ska göra angående min dejt så börjar jag känna mig mer och mera tveksam börja känna att han inte vet vad han vill eller precis.

skulle komma in till stan och ta en promenad ned mig och lilleman och när jag nästan hade anländt mötes platsen så kom ett sms att han inte kunde som smått gjorde irriterad över det hela.

tog så efter jag fundera och sen när jag fråga hur det hade gått så fick jag inget svar alls på det hela eller som man annars har fått.😱

Tog mitt beslut för någon timme sen att berätta för honom hur jag tycker tänker och känner när han inte vågar säga i från hur han vill ha det angående träffa sin dotter som jag förstått är det största problemet nu även om han har rätt till detta.

och i stället låter henne köra över honom i stället med att få sin vilja fram så är det som jag har uppfatta det hela.

 Och sen det här med hur jag ska komma in bilden och hur han egentligen ser på detta också så klart också .

men jag tog mitt beslut nu för att hålla mig undan ett par dagar känner bara att detta kommer inte att fungera om han fortsätter så här varken jag eller min son kommer ej må bra av detta så bestämde mig för att nu hålla mig borta helt och hållet fokusera på mig och mitt lilla ❤ i stället Än att behöva lägga tid och energi på detta .

 Så nu räcker det i allafall varför ödsla tid och energi på någon som inte vet vad den vill bad honom höra av sig om ett par dagar så han kan fundera på detta som sagt.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anonym anonym - Onsdag 17 april 23:10

Kände mig väldigt seg i dag på morgonen kanske inte på samma sätt efter kryssningen . Minis vakna före mig till exempel ropade på mig också . Så kom min andra son in och ville busa lite . Jag gick upp åt frukosten minis ville var inte så hungrig g...

Av anonym anonym - Tisdag 16 april 00:01

. Trött minis vakande ropa mamma och satte. Efter det kom store bror och lekte med minis. Minis hade lätt få på sig kläderna i dag bytte blöja och sen gick vi till för öll. Upp till normal tog och köpte lipp gloss också 4 nya färger och annat mär...

Av anonym anonym - Måndag 15 april 23:08

Inte skrivit och vart på kryssning ocldå och säger wow vilken kryssning det blev. Vi åker tidigare till hamnen och varmt var det men när man inte ska lita på april vädret som man säger. Men det gick bra valde tunnelbanan denna gång om man säger s...

Av anonym anonym - Måndag 15 april 23:06

Inte skrivit och vart på kryssning ocldå och säger wow vilken kryssning det blev. Vi åker tidigare till hamnen och varmt var det men när man inte ska lita på april vädret som man säger. Men det gick bra valde tunnelbanan denna gång om man säger s...

Av anonym anonym - Torsdag 11 april 23:38

Sov skönt vakna 06;40 ungefär också Och hon som kom hit i morse visade sig vara gravid i vecka 32 nu. Dagen börja med att lånna minis förskolan han skulle börja envisas med att inte gå men till slut så då gav han sog och hade bråttom att få bort ...

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
<<< Februari 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards