Alla inlägg den 28 februari 2017

Av anonym anonym - 28 februari 2017 23:49

namnsta och semel dagen l dag men grattar er andra också med samma namn som ör Maria i dag.

tog det lugnt i dag också hade visst haft ett anfall i natt och vart grymt trött och seg i dag.

hade planera in gymmet men eftersom jag kändes v huvudvärk och mådde intecså bra efteråt som får gymmet bli det i morgon i stället 👍.

men kanske man nu slipper alla ep anfall till den 17 mars hoppas jag ska ju på kryssning från 14/3-16/3 mars till kryssningen till Helsingfors.🙂

Lämande lille på förskolan gick bra i dag också märkscatt han älskar att vara på förskolan det syns verkligen så väldigt tydligt att han tycker om att vara där lättare att lämna honom änn att hämta mitt lilla ❤🙂.

annars har set i dag varit semel dagen i dag också så blev en hemma glad från mig och min vännina som nu mera bort i Umeå trakten.

Lagade 2 semlor en med nutella och den andra med vanlig sort vispgrädde med  mandelmassa som blev den klassiska har.👍

Själv föredrar jag bara choklad/nutella semla.😛

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
<<< Februari 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards