Alla inlägg den 1 mars 2017

Av anonym anonym - 1 mars 2017 23:00

jag somnade med lampan på igår  kväll och vakna halv fyra så släckte plus såg en aning skumt ut i min dagbok också  texten var lite o jämn i texten och lite snett också 😱.

vilket gjorde.men skärpniny men detta.

sen efter kom det sms från spock att det var en som hade nu nappa på mitt erbjudande trodde aldrig skulle göra detta och gjorde med och fick 500 kr som jag också hoppades lite på också t.

åkte och hälsa på min syster senare också efter mitt lyckad säljer så åkte till henne.

fick lite av den vibben att hon är ny kär för det märktes långa vägar.

ge varandra en puss på munnen hålla varandra i handen .'så gå säger jag bara en sak ny kär.

är glad för hennes skull i allafall även om det  är komplicerat så men huvudsaken är att hon är glad och mår bra längesen men såg detta .'hem'a sen blev det lugnt höly

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Mars 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards