Alla inlägg den 10 mars 2017

Av anonym anonym - 10 mars 2017 23:40

ingen feber när jag tog tempen på lilleman och ingen feber alls som kändes skönt måste jag säga att detta också.

men satt och tittade på Pippi men kändes lite som att han inte är lika intresserad längre  man märkte att han inte är lika koncentrerad längre som gan har vart.

men har i dag varit en helt hopplös typ vild bitit slagits när inte viljan gått igenom eller  om inte vilja går igenom.

försökte ta en promenad med honom för att få honom att somna men gick inte eller så mycket energi hade han allt min lilleman.

för min del ut över detta så har dagen vart bra även om det ännu ligger snö men som nästan har smällt bort nu så har jag kännt att det är vår i luften det ena tecknet  som jag har är att jag vakna innan klockan ringer.

vaknar av ljuset också eller det som kommer in i från gardinerna också .

så detta är mitt typiska vår tecken som sagt.

och snart äntligen får slänga mina hemska vinterskor också  som är på tiden att slängas

men hållt i 2 år är ju inte illa måste jag säga att det inte är.

annars bara vart hemma hela dagen har jag varit med lilleman .

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Mars 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards