Alla inlägg den 14 mars 2017

Av anonym anonym - 14 mars 2017 21:45

sov till c:a halv tio i morse, hade ett anfall på natten  men samtidigt känns bra eftersom snart är det kryssning och hellre ha ett mellan kraftigt anfall också än att detta kommer på båten sen i allafall risken kanske inte är koka stor som den har varit nu i stället .

har i dag till min syster i dag och märks arr det är något som inte stämmer alls nu angående inneboende man ser att det stämmer någonstans.

men blev i allafall en tur till syrran i dag kom hem till henne.

det såg ur som vanlig mot balkongen där.

nån hade skrivit en ful lapp skulle säga ett ganska allvarliga saker som stog in i funkar det  var väldig fula saker vill ej skriva här det förutom rejält hemska fula saker med iklsive syrrans namn också.

blev ingen lång varig stund eller lämnade den här aktivitets armbandet också som jag lovade henne som sagt.🙂

Hoppas att hon också att använda den  också därför jag beställt det till henne för att hon vill röra på och precis .

 

Men verkade glad över denna i alla och ska ladda ner appen som paulun har till klocka sen installera dom saker som behövs å mobilen som appen till exempel antar också att det är något datorn har ej våga kolla upp detta ännu har ju också mitt aktivitetsband med samma funktioner som min syrrans.

 

och runt 13:00 på förmiddagen så tog jag en promenad med min lilla skrutt också som tog tid på sig att somna också.

 

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Mars 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards