Alla inlägg den 15 mars 2017

Av anonym anonym - 15 mars 2017 23:52



  

underbart väder var det när man kom upp ur sängen helt ärligt måste jag säga att 

det blev och själv klart var glad för detta också måste jag säga att det var också.

jag och lilleman kollade på Pippi Långstrump som vanligt  det ända som var skillnad var att han inte ville ha så mycket bröd eller tjats om det som han också kan göra i bland när man inte gör som han vill och snabbt ska det också för den delen.

men blev en promenad eller som start upp till fridhemsplan och kolla hur mycket jag har på kontot också.

sen via fredhäll blev det och lillen somna också rätt fort också när vi var ute.

men en behaglig promenad  ändå så klagar inte ändå.'

tr

På kvällen hörde syrran går till mammsen och och ringde och systersonen kom urnervhinne

fick lite hur det ligger till  också med allting.


tog dessa 3 bilder också från promenaden och den jöttevnuu


     

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Mars 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards