Alla inlägg den 9 april 2017

Av anonym anonym - 9 april 2017 23:37


 mitt lilla ❤ väckte som vanligt med att kasta min mobil på men sen kärleks fullt att väcka mig.

var väl smått grinig över den hårda smällen med att få på mig min mobil i ansiktet.

men kom upp till slut i allafall morgonen räddad med en kopp kaffe i allafall 👍 Annars vet jag ej hur det skulle ha gått överhuvudtaget måste jag säga.

men i dag blev det att ta ut mitt lilla ❤ på en promenade strålande väder och verkade vara rätt varmt också så klart.

så bestämde mig för att gå till drottning gatan för att kolla hur det såg ut nu också.

nu hade dom öppna på mer ställen också än tidigare som ni ser på bilderna också för dom hedrade som var var med detta eller hade bekanta.

blev sen en promenad runt västerbron bestämde jag mig för  hem via lilla Västerbron också.

sen på kvällen så kom ett överasknongs meddelande av mitt ex vars mamma hade dött i sömnen för ungefär 2 år sen nu.

kändes väldigt bra att han hörde av sig har ju vart lite orolig för honom att det ska ha hänt honom något.

lilleman sov gott i vagnen under hela promenaden.



         

lägger ut dagens bilder också för att hedra dom omkomma och deras anhöriga som kände dom som omkom.🌸🌸🌸🌸🌸

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< April 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards