Alla inlägg den 11 april 2017

Av anonym anonym - 11 april 2017 23:43

nu är det var dag igen och för vissa startar som en vanlig och inte för andra efter helgen tradegi och som hänt och något som jag kände också när man gick på norrmälarstrand.

känner nu att jag är på väg att bli dålig näsan bara rinner hela tiden i stort sätt eller täpp i näsan också plus att det också känns lite i halsen också så då är man dålig.

vädret har vart till och från blåst väldigt bra  och ganska kraftiga vindar också har det vart hela dagen.

promenerade via Fridhemsplan hem var och handla också veckan inköp av mat eller det sista av det närmare.

kvälls promenad på kvällen och efter hämta lilleman från förskolan.

 







   



     







Av anonym anonym - 11 april 2017 22:30

   

före.         Efter.

det som är högst upp är wokade grönsaker med pauluns super mix och veganska biffar.

dom 3 undre är bönpasta spaghetti gjort på kidneybönor .

och valios nya produkt mifu

 

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< April 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards