Direktlänk till inlägg 16 april 2017

Riktigt bus väder men stör ej min motion!

Av anonym anonym - 16 april 2017 23:40

 

i morse när jag hade vaknat hade kolla med sonen på Pippi som vanligt och ända avsnitt jag ej tröttma på är avskedskalaset och och när hon går ombord.

vädret i dag har vart riktigt april väder måste jag säga att det har varit hyfsat när man kom upp efter att man fick sonens kanon i huvudet ett gosedjur som han haft nu sen nån vecka efter att han föddes.

så kom ut runt halv elva först svårt att bestämma vilken väg jag skulle gå men beslöt mig som för igår Riddarfjärden ända som var skillnad var då att det var strålande sol och varmt i solen i jämfört med i dag.

vädret i dag var en kombination av sol som försökte titta fram  sen som dessutom var framme i några minuter när vi kom väg in till stan eller närheten av centralen.

men sen när man kom till slutet av södermälarstrand  och västerbron så började det blåsa rejält och sen började det hagla rejält också det irriterade mig lite att jag inte Hanna sätta regnskuddet på vagnen och lilleman så det ej skulle blåsa på honom.

och få honom sjuk igen tycker han har redan vart det tillräckligt måste jag säga också .

som mina föräldrar är nu också och jag åkte på en pollen allergi  kombination med halsont.

sen fredhäll så var det bra väder i allafall så det klagar jag inte på alls men var ändå nära hemma.

på kvällen blev det ännu en promenad med kompis var kul med lite omväxling än bara musik i öronen hela tiden visst önska att man jade någon promenad kompis som tycker om att vara ute och gå precis som jag.🙂

 Plus samma mål som jag att gå ner i vikt det skulle vara kul kunna stötta och peppa varandra 👍.

stegen i dag blev 29 340 och i km en oväntad 21 km.

så det var rekord.

men nu blir det en ny vecka med med nya mat och se vad man hittar på har ju vegansk saker i kylen nu och sen pauluns Supermix och andra bra saker.

Ska nog börja använda den recept men med en ny kategori ska fundera på vad den ska heta.

lägger nu en ny bild från dagens promena på norrmälarstrand kunde bara inte låta tyckte det var vacker och passade på när kompisen var på WC. Vid stadshuset.

vet tyvärr att den kommer vara över texten men men glömde lägga hit bilden först innan jag började skriva.

får se om det blir några mer promenader med denna kompis.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anonym anonym - Onsdag 27 mars 22:51

Vilken minis väckte mig runt kvart i sju ungefär tog upp honom som genas nästan sprang till mamma och storebror. Eftersom som minis redan hade hunnit äta sin frukost också så var det lungt. Men blev paff att han ville ha havre dryck med choklad sm...

Av anonym anonym - Tisdag 26 mars 23:14

Sovit gott jag och minis har vi. Men vädret inget vidare snöblandat regn närmare. Så i dag blev det så där för jag har börjat/börja fundera på om jag ska lägga av med det här att sälja . Och samtidigt så har jag nu hitta mer som intresserat mig o...

Av anonym anonym - Lördag 23 mars 23:24

Jag sov så där i natt skum dröm men minis sov gott. Efter all utskällning slå handen i bordet så jag sa slå handen i bordet vad moget. Skylla på mig också om saker också . I dag hade jag fått en munspray att hämta ut på normal men inget som jag ...

Av anonym anonym - Fredag 22 mars 23:46

Sov gott trots en tandläkar dag vid 12:50 . Minis ville gå till förskolan lite tidigare i dag kändes fel men när han nästan var på väg att börja skrika nästan i stället. Men jag tog det lungt och drack kaffe åt klart frukosten också. Var nervös ...

Av anonym anonym - Torsdag 21 mars 23:59

Sovit minis oxgäh planerarr. Ansikts. Mansk puré & cafe 2 gånger i veckan olika masker Ögonask pure & cafe 2 gånger i veckan Ansikts olj ivy Aia 2 gånger i veckan Ansikts kräm ivy aia varje dag morgon make up /kväll ha huden fuktat o torkat ...

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< April 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards