Alla inlägg under april 2017

Av anonym anonym - 1 april 2017 23:58



väcktes vid halv nio av pappsen som kom in till mig och sa att lilleman hade åkt 38,7 grader feber. 

sen tog det bara några minuter så kom lilleman lyfte bort halva täcket på mig och sen klättra upp i sängen på mig bad om en biba som är gosedjurs apa la sig ner bäddade in oss igen la huvudet på min arm och somnade  ganska snabbt somnade själv om också inte bra men trött var man så slutade med att fick avboka danspasset 😕 Men små barn mamma som man är så kände jag att jag ville vara kontaktbar i stället  om det skulle vara någon panik på gång sen upptäcker man detta när det är försent . 

Så valde  gymmet på Fridhemsplan o stället och köra lite kondition i stället och kontakt bar.

men mystund med lilleman hade man i allafall  och första gången också var detta.

han har ju krypit upp i sängen tidigare men inte på detta sätt med att lägga sig ner och sova.

kom i väg till gymmet vid 13:00 rycket och var på gymmet vid 13:30 och körde till 14:40 kände det var lagom för denna dag också sen försöka gå i morgon.

lilleman har i stort sätt haft 39,7-40,7 grader feber hela dagen också.

tog sen en kvälls promenad så underbart väder har det också varit. 

sen en tjej i från spock hörde av sig och ville veta vad min smink förvaring bag och hur stog den var och plus mitt halsbandet från hm också som hon ville ha nån bild till på som jag ordna.

sen kom ett annan fråga angående selen som vi har haft på våra resor eller om man har gjort utflykter så den selen skickades i väg till Örebro nu också.

hunnit bli av med en overall och selen under 2 dagar har jag sen jag la upp bilderna på dom nya barn sakerna .

kvällen sen blev det en promenad runt fredhäll också en riktigt skön promenad nu nu ska jag börja med kvälls promenader  om vädret håller sig.

tog dessa 4.a bilder från promenaden  tyckte det var en häftig solnedgång .🙂




       

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< April 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards