Alla inlägg den 6 maj 2017

Av anonym anonym - 6 maj 2017 23:32

sorry att det ej blev mycket text i går 😳 Men varit så extremt trött igår kväll när jag skrev också går ej säga nånting annat än detta som sagt.

så lite om gårdagen då så att ni hänger med på något vis hur min dag i går var.

underbart väder och solen har vart framme hela dagen också riktigt underbart i allafall.

tjafs som vanligt angående sommar villan som det alltid blir så här år som det har vart.

 Så var min dag igår om man tar/ tog .

men nu till dagen sovit jätte gott i natt som sagt 😖😕😕 lilleman kom och väckte mig med att slänga en gosedjurs apa i fejan på mig också han är ju så pass liten ännu så han inte ännu förstår att det gör ont när han slår till mitt lilla ❤️.

i dags danspasset på sats Bromma ser jag fram emot som man alltid gör 👍.

mig Men pappsen retade mig om det andra ganska jobbigt helt önskade att han kunde sluta med detta för min sons skull och plus min också så 👍.

men önskar att allt kunde bra.🙂 Utan'massa bråk om det ena till det andra och kritik mot mig också .

Av anonym anonym - 6 maj 2017 23:00

       

jag hur man ser nu från 96.7 till 91.0 kg.

seb resten av bilder som jag på vägen gymmet och sen på

min p

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10
11
12
13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Maj 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards