Direktlänk till inlägg 23 maj 2017

Butiken ( Finland dag 7)

Av anonym anonym - 23 maj 2017 22:43

Kyligare i dag var det men i solen ganska behagligt ändå.
I dag blev det till butiken hade lovat sonens gudmor en latte orginal heter den super god har ej sett den hemma tyvärr jätte störande i allafall när nu väl har smaka på den.
Men kom ihåg så är ej ingen reklam som jag lägger ut bilden utan närmare vad jag har testa och ger bara tips på det men ej reklam.
Så köpte en till henne och en till mig i stor förpackning.
En timmes promenad efter detta med en trött lilleman också.
Och blivit av med en som jag snacka med på en dejting site som verkade vara lite av en sex missbrukare tyvärr och måste ha reda på hur man sover vad man har på sig nu mm sånt gillar inte jag så röt i från om detta.
Hittade en annan som jag blev nyfiken på finsk som jag förstog detta och som jag sommar stuga här i Finland vid Tammerfors och som jag åker bara silja.?
Det har vi än så länge gemensamt så får se vad som händer om man ses o utvecklas.
Annars bastu på kvällen lilleman var i bastun och plaska i badkaret.

Blåsippor är så fina tycker jag riktiga vår blommor är detta för min del.

Kvälls himlen

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anonym anonym - Onsdag 27 mars 22:51

Vilken minis väckte mig runt kvart i sju ungefär tog upp honom som genas nästan sprang till mamma och storebror. Eftersom som minis redan hade hunnit äta sin frukost också så var det lungt. Men blev paff att han ville ha havre dryck med choklad sm...

Av anonym anonym - Tisdag 26 mars 23:14

Sovit gott jag och minis har vi. Men vädret inget vidare snöblandat regn närmare. Så i dag blev det så där för jag har börjat/börja fundera på om jag ska lägga av med det här att sälja . Och samtidigt så har jag nu hitta mer som intresserat mig o...

Av anonym anonym - Lördag 23 mars 23:24

Jag sov så där i natt skum dröm men minis sov gott. Efter all utskällning slå handen i bordet så jag sa slå handen i bordet vad moget. Skylla på mig också om saker också . I dag hade jag fått en munspray att hämta ut på normal men inget som jag ...

Av anonym anonym - Fredag 22 mars 23:46

Sov gott trots en tandläkar dag vid 12:50 . Minis ville gå till förskolan lite tidigare i dag kändes fel men när han nästan var på väg att börja skrika nästan i stället. Men jag tog det lungt och drack kaffe åt klart frukosten också. Var nervös ...

Av anonym anonym - Torsdag 21 mars 23:59

Sovit minis oxgäh planerarr. Ansikts. Mansk puré & cafe 2 gånger i veckan olika masker Ögonask pure & cafe 2 gånger i veckan Ansikts olj ivy Aia 2 gånger i veckan Ansikts kräm ivy aia varje dag morgon make up /kväll ha huden fuktat o torkat ...

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10
11
12
13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Maj 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards