Alla inlägg den 26 maj 2017

Av anonym anonym - 26 maj 2017 23:02

Tänka sig att jag har överlevt nästan 14 dagar sensation men är väl tack vare mitt lilla ?? som man umgåtts med.
I dag följde vi med mammsen till frissan medan jag och ?? väntade så tog vi en promenad på gång banan där såg att det skulle öppnas en nu matbutik där hoppas det går bra denna gång då.
Sen åt lunch på bagerier som ligger brevid fisk med fänkål men smakade inte mycket fänkål tur var.
En rejäl regnskur kom också i vårat område äntligen något som verkligen behövdes också.
Lekt på tomten med mitt lilla ?? också drack en latte också gjorde jag tur att man var o köpte en ny igår.
Bastu bad och sista bastu badet för denna gång.
Och mina sår har blivit ännu värre sen sist bara kliar hela tiden så fort något nuddar så börjar det att klia rejält.
Ända som funka är mammsens kortison inga allergi tabletter har biti på mig eller angående klådan.

Den vänstra foten är på baksidan också men det syns knappt.

Mitt högra ben och detta kliar nonstop och att bara ett byxben nuddar så går det käpprätt åt skogen .
Och det som sitter på vristen är ännu mer frusterande eftersom man har strumpor sig också .
Vet ej vad jag ska ta och göra längre.
Ur jobbigt.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10
11
12
13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Maj 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards