Alla inlägg den 14 juni 2017

Av anonym anonym - 14 juni 2017 22:57

Vakna åtta halv nio av mitt lilla ?? och mammsen.
I dag kommer systerdottern hit en stund.
Fint väder också efter 2 regniga dagar har det vart också .
Tittade till min chilli också som har vuxit som paprikan.
Mammsen skulle i väg o hämta systerdottern och jag en promenad med lilleman trodde jag .
Slutade med att vi fick följa med och hämta för han inte kan vara utan sin momi.'
Mamms var till Apoteket verkade som hon hade berätta där om lilleman och hans öga.
Så när vi kom hem så ringde mammsen till läkaren i nummela och fick en tid där kvart över tre.
Och systerdottern skulle åka kvart i tre med bussen precis när vi anlände buss stationen så då gick bussarna.
Och vi for till nummela och läkaren där.
En helt underbar läkare tyckte verkligen om honom och så som en läkare ska vara också måste jag säga för den delen.
Lät lilleman vara med på sitt sätt med trycka igång det läkaren skulle använda välja färg på den pinne som han skulle titta i halsen med.?
Det är en äkta läkare måste jag säga att det är.
Visade sig ha ögoninfektion i ena ögat och sen något smittbart virus dör jag har fått ont i halsen också så klart.
Men nu blir det en kur med ögondroppar och smärtstillande som tar via rumpan eftersom lilleman bara har spottat ut när man gett honom i vätskeform.
Bastu sen på kvällen skönt .

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7
8
9 10 11
12 13 14
15
16 17 18
19 20 21
22
23 24
25
26
27
28 29
30
<<< Juni 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards