Alla inlägg den 16 juni 2017

Av anonym anonym - 16 juni 2017 22:59

Hade i dag 27 grader här ???? sjukt varmt för mig måste jag allt säga.
Till veikkola med bilen i dag för att handla jord ska fixa en pallkrage nere vid mitt hus eller framför mitt hus närmare.
Men känner mer och mer att jag längtar hem och till mitt normala liv har väldigt tråkigt här ingenting och göra om dagarna över huvudtaget promenaderna har jag börja ledsna på inget roligt alls på samma sätt som hemma.?
Mammsen vill bara sitta här i skogen låta andra få tråkigt som jag har tids fördrivet är dessa tråkiga promenader och bastubad.
Vill hem börja dejta någon kille så får man se vad allt leder till än att ruttna här ? träffa min vännina som jag saknar mycket också plus sonens gudmor .
Plus köpa en ny dagbok är ett måste och i samma färg som jag har nu passar så perfekt inför sommarn också.?
Jag trivs verkligen inte här en vecka går men sen räcker det ?.
Kommer snart börja tjata det vet jag.
Men men nog med det vill ej låta som en gnäll kärring.
Men 27 grader varmt en timmes promenad med lilla ?? och skuggig plats också .
Hade tuppa av om jag hade gått till veikkola o solen bara gassa på hade nog fått solsting då.
Kvällen såg man en snok ???? avskyr ormar ännu en orsak varför jag ej vill vara här.
Bastu på kvällen också lite snack om syrran också.

Så ser det ut vid butikerna son vi handlar.

Fullkorns pasta med mildas matlagnings grädde från växt riket Kerala krydda och veganska biffar och vegansk falaffel. Lillemans hand som ska smaka .

Av anonym anonym - 16 juni 2017 00:04

Kom upp ur sängen med nån knapp röst över huvudtaget tyckte jag.
Men hes har jag i allafall blivit men förkyld är man tyvärr.?
Men samtidig är det eländet som lilleman har gissar jag eftersom läkarn så att det var smittsamt plus mammsen också .
Men super fint väder och blev en promenad på 11,6 km som gick till veikkola och tillbaka.
Annars har det var en lugn kväll med bastubad också.
Och pappsen hade fått sitt svar från undersökningar var både positiv och negativt p .
R

Vid haparjärvi

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7
8
9 10 11
12 13 14
15
16 17 18
19 20 21
22
23 24
25
26
27
28 29
30
<<< Juni 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards