Alla inlägg den 18 juli 2017

Av anonym anonym - 18 juli 2017 22:35

DOCK INTE REKLAM!!
Bara det som behövs på dom som jag provade på nu.

Mitt recept!

DOCK INTE REKLAM BARA VAD SOM BEHÖVS!

Kanel och kardemumma i dom andra.
Och ungefär lika mycket som vaniljsocker eller vaniljpulver ska det vara.
Kommer sen lägga ut mera såna här recept .
Min topping var en mix med casewnötter russin solrosfrön pumpafrön passade bra tyckte jag

Av anonym anonym - 18 juli 2017 22:28

Sov gott i natt mammsen ville sova vidare medan jag tog lilleman lagade frukost till oss fast det blev 2 olika sorter ska försöka med samma nästa gång.
Hann kolla på 2 avsnitt med mumintrollen också innan mammsen kom upp .
Och c:a 10 min det börja det regna sen en kvart efter detta så började det ???????? rejält några knallar kolsvarta moln ??.
Smakade på chiapuddingen till lunchen rekomderar denna med topping man tycker om höll mig bra mätt på denna ett par timmar.
Kommer fortsätta att laga såna också.
På efter middagen fick jag reda på lite saker om syrran trodde nästan först var ett skämt men eftersom det är inom familjen går jag dock inte in på detta så som pappsen.
Så ingen bra stämning alls helt ärligt tyckte nån av oss.
Bastu på kvällen och lite vloggar också.

Ska lägga receptet på denna Chiapudding plus bild på ingredienserna på dessa om det finns nån som vill prova den jag laga är hel vegansk.
Lägger i recept kategorin.

Åsk vädret på dagen i dag.

Av anonym anonym - 18 juli 2017 17:56

1 halvt äpple
Vindruvor
4-5 jordgubbar beroende hur stora
1 banan
Nötblandning
Chia frön en liten nypa
Créme fraiche

Av anonym anonym - 18 juli 2017 17:54

Dagens lunch riktig vegansk super god pudding höll mig mätt till middags tid.

2 dl Kokos/mandelmjölk
3 msk chia frön
1 msk vaniljsocker alt vanilj pulver
Blanda ihop i en glas burk med lock över natten.

Lite nötblandning hade jag till denna

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6
7
8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Juli 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards