Alla inlägg den 7 augusti 2017

Av anonym anonym - 7 augusti 2017 00:23

Mitt lilla ?? väckte mig i dag men dock inte slänga massa saker som tidigare.
Kom ut tidigare med lilla ?? i dag också.
Kände bara att jag inte orkade med syrran plus hennes oförskämd heter som hon gjorde .
Vem tar whiskey av sin mamma som exempel och tabletter.
Dom flesta skulle allt ha fråga om det är okey att göra det vad jag vet.
Tog en promenad med lilla ?? också.
När vi kom till rålis så började det ös regna så det var bara att vänta under tunnel där skateboardrampen är.
Stog där en halv timme sen gav jag upp.
Valde gå via Fridhemsplan hem i stället.
Vädret påverkade mig väldigt mycket också så klart så nästan somna i stället.
Ösregna hela förmiddagen /eftermiddagen .
Och har nu börja tveka på denna dejt och tycker närmare nu att han är lite mer skrämmande tyvärr.
Verkar vara bestämmande allt ska gå efter hans krav grinig över att jag inte rörde honom på sina intima ställen i Fredhällsbadet under en handuk.
Hallå dom flesta på det badet vet vem jag är och vill dock inte ha dåliga ryckten om mig.
Sen har vi bara träffas 2 gånger och inte i något förhållande .
Verkar lyssna på vad har att säga o min familj som han gjorde i dag angående syrran som nästan fick koka .
Även hon har sina nackdelar så är hon en fin person.
Men han gick till attack så där gick gränsen för mig helt ärligt.
Sen på kvällen att jag aldrig är kåt och tog på hans fillingar på badet och smekte.?
Vem gör sånt på allmän plats inte jag och skulle aldrig falla mig till det.
Det jag skriver om honom har inget med att jag svartmålar honom eller något annat.
Utan närmare att jag har nu fått nog.
Men nu till något positivare och roligare men dock törs inte lova något ännu men känns i allafall bra.
Var in på dejting sidan där 2 killar i den ålder som jag vill ha och som passar mig tog kontakt med mig båda är lika trevliga av sig och kändes bra att här är något som intresserar mig.
Man får se men som också respekterar familje situationen också med döds fallet och att det är helt ok att vänta ett par dagar tills den värsta chocken har lagt sig.?
Och respekterar detta också än vad denna fd dejt har gjort och bara gnällt i stället.
Ska i morgon berätta hur jag känner och tänker över detta och att han har klanta sig sorry.
För fd dejten verkar inte kunna acceptera hur jag har det nu.
Annars har det vart en lung dag i dag systersonen kom hem igen i dag med gråten i halsen av det här med dödsfallet.?
Började själv gråta eller blev tårögd av det hela.
Saknar honom så otroligt mycket och inte lite eller.
Men i morgon blir det att träffa vänner i allafall eller hon som tog kontakt med på fb och en halv år yngre son.
Sen min fd sambo som dog vars kompis jag ännu har kontakt med pratade med i dag och ville träffas led med mig eftersom han vet hur det kändes att förlora sina föräldrar .

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7 8 9
10
11 12 13
14 15 16
17
18 19
20
21 22
23
24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Augusti 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards