Alla inlägg den 8 augusti 2017

Av anonym anonym - 8 augusti 2017 23:28

Jag har bestämt mig för att ha kvälls tid nu för att inte äta mackor.
Och det är morötter hackade morötter.
Det kommer bli gurka också tänkte jag mig också lite olika saker att ha som stavar.?

Av anonym anonym - 8 augusti 2017 23:25

Riktigt underbart sommar väder i dag.
Riktigt varmt och skönt tyvärr blev det dock inget med vänninan som vi skulle träffa i dag.
Hade visst blivit dålig i magen ? så vi sköt upp detta nu.
Så blev det underbar dag utom hus allafall.
Och känner att jag har fått mycket färg i ansiktet också så klart.
Sen träffade jag på en av fröknarna på förskolan och dom hade visst öppna nu så dit ska lilleman i morgon få leka av sig.
Och träffa andra barn också .

Av anonym anonym - 8 augusti 2017 00:06

Mitt lilla ?? var äntligen glad nu på morgonen kvisten tig hand om honom nu på morgonen i dag.
Kastade inte nån gröt tallrik på mig som han gjorde i förgår mitt lilla ??.
Men riktig glad och kram god förutom att han skulle äta upp lite ägg skal som jag fick bort lika snabbt.?
Skulle träffa en vännina i dag men blev uppskjutet till i morgon som jag tänkte med en annan vännina men hon var den som fick avboka pga förkylning.
Så bestämde med henne som jag skulle ha träffat i dag att ses i morgon.
Var ut med mitt ?? till parkleken ungefär en timme var det och fundera på vissa saker som hänt dom här 3 dagarna med att ta aspirin av sin mamms och alkohol etc etc pengar som jag aldrig har fått tillbaka eller som jag ledsna och lite diskutioner med mammsen och bästa sms kompis som jag har.
Att nu är det Time att säga i från om vissa saker står inte ut längre med att bli utnyttjad och man måste gömma pengar på nya ställen hela tiden för att vara säker på att det finns kvar.
Så bestämde mig i dag för att säga i från är ingen tjej som längre håller käften utan närmare säger till om jag tycker något är fel.
Tål man inte höra sanningen om sig så får ta det.
Så har inte svara henne något mer i dag för man förvärrar allt om man bara fortsätter att bolla fram och tillbaka.
Men jag går inte in vad det är .
Men till lite andra saker nu som jag har tagit beslut på också angående dejten som tyckte att jag skulle visa mig porr kläder ni har ju sett bilderna som sagt.
Fick sms om igår där han undra varför jag inte rörde på hans med intima kropps delar när vi var på fredhällsbadet som fick mig berätta att dom flesta som badar i bastun där vet vem jag är och vems dotter man är också.
Och vill inte ha dåliga ryckten om mig om nån av dom skulle vara där och se mig.
Och eftersom han ändå bara har snacka om sex nu i stor sätt hela tiden tycker jag inte att det är kul längre närmare bara irriterande och besvärande.
Så bestämde mig för att berätta hur jag tog det och berättade om fredhälls badet också för att han skulle förstå.
Och sen nu på sistonde fått bild att han verkar vara en ganska bestämmande typ och dominant och sånt tycker inte jag riktigt om eller men det skrev jag inte till honom ingen anledning.
Men kände så i allafall.
Och bad honom att fundera på detta.
Plus sagt lite oförskämdheter om syrran som gjort mig förbannad.
Så nu är det tack och hej för hans del.
Jag la ju upp bilder på trosor som han tyckte jag skulle ha på mig inför honom det är inte äns jag det.
Verkar inte äns ha någon respekt för dödsfallet inom familjen eller måste jag säga att han inte har bara 6 inte längre den som man kunde prata om allt med eller.
Så säger bara adios till honom finns bättre killar med vett i huvudet.
Men nu till det mera positiva och roligare .
Att jag har fått kontakt med en super trevlig kille tycker väldigt mycket känner att man kan prata precis om allting med honom jordnära stabil lugn positiv har fötterna på jorden.
Rolig att prata med också så klart och verkligen helt motsatsen till denna 6 beroende typ .
När allt har lugna sig så blir det en dejt och kommer berätta då också om denna kille ända jag dock inte kommer göra är att lägga ut hans namn här respekt för sånt ?.

Men super Go att prata med .
Skulle passa bra som bonus pappa till mitt lilla ❤️ också Känns så i allafall helt ärligt.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7 8 9
10
11 12 13
14 15 16
17
18 19
20
21 22
23
24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Augusti 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards