Alla inlägg den 11 augusti 2017

Av anonym anonym - 11 augusti 2017 00:15

Gick bra att lämna lilla ?? på förskolan i dag och samma fröken som tog emot oss också som frågade hur vi mådde och om mitt ?? var glad.
I dag så hade jag grymt svårt och bestämma mig om jag skulle till gymmet eller om jag skulle ta och cykla efter att jag hade lämna lilla ?? på förskolan.
Men bestämde mig för att ta och cykla var så fint väder också ?????? så kände att det lutade med till att cykla i allafall.?
Så jag och mammsen gick ner till lindhagens gatan där vi har ett förråd också och haft många år också nu.
Vi gick dit för att pumpa cykeln eftersom dom inte har blivit det på ungefär 3-4 år nu och inte använd eller är den.
Men fel ventil så det blev att gå till bensinstationen och låna deras pump funkade inte eller.
Cykelbutiken nästa så då ordna det sig och att jag kunde komma i väg också som jag till slut gjorde också.
En skön cykel tur också blev det tills man kom till tv huset då var det helt annat då ramlade jag av cykeln ? inget allvarligt eller något åt det hållet kom snabbt upp på fötter igen .
Men när jag kom till värtan så då blev det annat började pysa och yla från bakhjulet så då blev det genast att gå tillbaka till cykel butiken och kolla upp vad det var.
Bakhjulet satt inte som det skulle satt ganska löst tyvärr.
Och bromsen var inte eller så jätte bra.
Och han som tog hand om cykeln berätta att måste underhålla cyklar om dom ska funka .
Men att man skulle pumpa hjulen 1-2 gånger i månaden.
Får tillbaka cykeln senare.
Lugn kväll har det allt vart i allafall.
Annars prata med killen som jag pratar med väntar/ser fram emot att träffa honom.

Bara starten på blåmärket
Lägger ut en ny bild på det i morgon

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7 8 9
10
11 12 13
14 15 16
17
18 19
20
21 22
23
24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Augusti 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards