Alla inlägg den 12 augusti 2017

Av anonym anonym - 12 augusti 2017 23:30

Vakande halv nio i dag som min mamma och son.
Hon ringde mig på telefonen och sa att jag skulle hämta mitt ?? för att han hade vakna och blev jätte glad när jag kom och hämta honom.
Lagade frukost som han knappt ville ha till och med men sen lite senare .
Sen kom mammsen fråga om jag ville laga kaffe till henne men eftersom det var full rulle med ?? så gick hon och ordna det till sig.
Så bestämde vi oss för att åka till Ikea i dag innan lilleman skulle sova middag.
Men det var en trevligt stund på Ikea och man blev nästan bebis sugen igen när man ser alla gulliga bebis saker som dom har.
Det regnade på morgonen nu också så därför vi bestämde oss för Ikea jag vill ju bland annat ha ett par glas burkar för att laga Chiapudding med 2 olika smaker och sen också för att ha couscous bulgur stående i mitt och ?? hus under vinter utan att behöva stoppa in i plast påsar allting dessutom snyggare med glasburkar och sen etikett på det som innehållet ska vara.
Om snackar med den kräsna som jag är o vet hur jag vill ha det.
Men en trevlig stund blev det i allafall.
Hemma sen blev det lite andra planer än tänkt med att gå en promenad med ?? efter att han hade ätit men så blev dock inte fallet.
Blev att lägga honom sängen och där han somnade ganska snabbt också för den delen.
Så jag blev hemma mammsen var och handla medan ?? sov så det blev inte som planerat i allafall med promenaden ..
Så hörde plötsligt ett skrik /gråt så var det ?? som hade vakna till liv.
Så systersonen lekte med honom en stund sen fick ?? mat sen kom mammsen och systersonen skulle träffa sin pappa och så gick jag ut med ??.
På vägen upp till Fridhemsplan så då var plötsligt nån som sa mitt namn och kramade om mig så då var det systersonens pappa som kom.
Men en trevlig samtals stund var det i allafall längesen man träffade honom.

Så han berätta att han skulle träffa sin son där.
Sen ner till parken med ?? så var där med honom ungefär en halv timme där han fick springa av sig .
Som han fick.
Sen snacka lite med den här killen som har tagit kontakt med skulle på något kalas med sin lilleman.
Har lite frågor att ställa till honom i morgon som systersonen var nyfiken på också.
Sen på kvällen har jag och mammsen prata lite om lägenheten pappsens lägenhet alltså och sen lite annat också så klart som har hade pappsen att göra .
Men dock går jag inte på detaljer för alls bästa.

Av anonym anonym - 12 augusti 2017 00:08

Vaknade tidigare i dag upp och lämnade ?? lite tidigare också på förskolan också.
Underbart behagligt väder var det på morgonen också .
Dagens planer var att gå till gymmet egentligen blev inte så men i morgon i stället.
Ganska ont i rumpan och blåmärken som heter duga också.
Ser riktigt fruktan svärda ut kommer bild på det.
Men blev upp till Fridhemsplan med mammsen på en cappuccino och lite tittande efter kläder till minnesstunden vet dock inte vad man ska ha eller .
Och sen angående en kompis som jag inte förstår mig som sa att han skulle komma i augusti med till Finland och villan.
Mammsen som är lite anti att ha honom i samma hytt trots att vi har kännt varandra sen 2006.
Så satte i bokning en till hytt till honom för mammsen och mitt lilla ?? skull också.
Så då blev han sur trots att sa ok till detta.
Så slutade med att vi bokade in honom i samma hytt.
Men med tanke på att jag inte har haft ett anfall sen vi kom från Finland så förstår jag henne samtidigt så det blev så här mot hennes vilja nu.
Sen på kvällen så blev det att åka till min farbror också som fyllde år o dag.
Vi stannade inte på middagen med tilltugget.
Det var trevligt i allafall vissa av dom ser man inte så ofta som min farbror och hans familj.
Och sen fundera mycket på vad man ska ha sig nästa helg också.
Ni som har vart på minnesstunder så ge mig gärna tips och förslag men materialet måste vara tunt är varmblodig och vill inte smälla av.

Såg ut så här i dag lite varmt men funderar något åt det här hållet.

Så här hemska blev och är blåmärkerna efter cykelturen igår värre på vänster än höger ben.

Typ det ända på höger ben

Min cappuccino på thelins på Fridhemsplan den var god när man satte lite socker i

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7 8 9
10
11 12 13
14 15 16
17
18 19
20
21 22
23
24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Augusti 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards