Direktlänk till inlägg 14 augusti 2017

Solig och varm dag!

Av anonym anonym - 14 augusti 2017 23:25

mitt ❤️ Väckte mig nu i morse med att komma in till mig vid halv åtta tiden kändes lite tidigt  men samtidigt inte så det var bra.🙂

Dagens planer hade vart att träffa min vännina l.j vill dock inte ge ut hennes namn men en super Go tjej precis som sin dotter.

vi skulle ha luncha ihop men blev inte av för att hon insåg lite saker som ännu inte passade så hon fick avboka detta.

så jag valde att gå upp till Fridhemsplan och kolla på kläder eller närmare en svart klänning kände att jag inte orka vänta angående beställningen på hm.

dom butiker jag på fridhemsplan var nog alla i stort sätt som jag kom på.

ringde mammmsen och fråga vad hon häll hus hon var på  upp till Fridhemsplan för att uträtta lite ärenden.

sen handla efter vi hade kommit hem och jag valde att gå och handla en plocka ihop egen sallad i sallads baren.

lite olika saker och sen favoriter som vanligt hade man också så klart 🙂.

sen hämta mitt lilla ❤️ På förskolan han hade visst haft det bra i dag ätit bra och glad i stort sätt hela tiden också.

men sen senare på kvällen till maxi igen så då passade jag på att kolla mer nogrannare och hittade en perfekta  klänningen till minnesstunden nu på lördag också äntligen .

så nu känns det bra att jag har ordna detta med klänningen som jag hade eller ska ha .

eftersom jag ramlade  härom dagen med cyklen så kände jag att dom kläder jag hade tänkt från början kan jag dock inte ha bu för att mina blåmärken skulle synas så nu på kvällen så hittade jag klänningen som jag ville ja och kärlek i första ögonkastet var det också efter alla funderingar och tankar på vad man ska ha på sig med ta le på hur man allt såg ut också på benen.

lägger ut bilderna i ett nytt inlägg så töntigt att bilderna kommer ovan för texten/texterna om man har hunnit skriva något.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anonym anonym - Tisdag 23 april 22:58

Sov gott minis också vakande på strålande humör också . Trodde att minis vill till förskolan tidigare men inte alls. Var ganska kyligt när vi gick till förskolan också men sol var framme och kollade smått . Slängde i dag dom gamla rosorna för at...

Av anonym anonym - Måndag 22 april 22:53

En väldigt seg morgon och trött Var jag minis pigg. Och kunde knappt säga nått överhuvudet typ god morgon och ingenting mer sen. Åt frukost minis skulle i väg till förskolan också men han ville inte gå i stort sätt. Så jag fick låtsas ett par gå...

Av anonym anonym - Söndag 21 april 23:13

Sovit gott har jag och minis dock hade jag nån udda dröm om att det var måndag och var fundersam på varför sambon var hemma också. Men kom på sen att det var ännu helg. I dag gick vi till maxi och handla hem det som behövdes till maten och bestämt ...

Av anonym anonym - Lördag 20 april 22:45

Blandat regn när man vaknande. Bestämde oss för att gå till butiken och innan dess normal .Varit så skumt väder dom här senaste dagarna måste jag säga att det har . Minis bushumör och den större hos en klass kompis också. men minis saknade honom vä...

Av anonym anonym - Fredag 19 april 23:42

Sov gott kändes som man inte ville gå upp ungefär. I dag skulle lilleman på teater och se nånting så vi gick lite tidigare än vanligt. Så var ungefär lite efter åtta ungefär vadd . Kom hem ta det sista av frukosten och dö O ...

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7 8 9
10
11 12 13
14 15 16
17
18 19
20
21 22
23
24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Augusti 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards