Alla inlägg den 6 september 2017

Av anonym anonym - 6 september 2017 23:21

Nu i dag är det verkligen höst måste säga här i Finland.
Vakande i dag av att dörren öppnades och plötsligt var svinkallt också.
Det var mitt hjärta det som kom och krama om mig och ville ha mina bibor på mitt hjärtas språk som betyder apa.
Åt frukost och kaffe klädde på mig med varmaste man hade också så klart och borsta tänderna o fixa nya mellan rums borstar också åtminstone ett paket tills vidare.
Men gick omkring på berget med lilleman ungefär en timme och frös som bara den.
Lunch för hjärtat och sen ut tog c:a en timme innan han somnade.
Men gick tillbaka långsamt till villan där jag åt lunch chia pudding med naturell yoghurt blåbär .
Ut i skogen plocka svamp åt mammsen .
Sen mat fick hemsk magknip och kände lite illamående och svimfärdig i bastun sen. :-(
Men gick över sen efter en stund men höll mig på nedre laven försäkerhets skull.

Nån röksvamp

Gissar på blåmusseron den som vet vad detta är för sort får gärna meddela om den är en som man kan äta eller inte äta.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9
10
11 12
13
14 15 16 17
18 19
20
21 22 23 24
25 26
27
28 29 30
<<< September 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards