Alla inlägg den 7 september 2017

Av anonym anonym - 7 september 2017 23:29

Sov gott satte också igång andra elementet som jag har i mitt hus igår.
Mulet hela dagen dugg regn på eftermiddagen också var det .
Så vi bestämde oss för att åka till nummela ordna upp lite saker .
Och där mitt hjärta blev lite grinigt också så klart på Nordea.
En sak som jag nu i dag reagerade på angående Nordea är här är dom dubbelt barnvänligare tänker mer på barn när dom är med massa leksaker böcker har dom lilleman fick en bäver när han var så ledsen och förra gången var det klistermärken med bäver? i Sverige bara direktörs område i bank man ska stå som en sardin i en burk och vänta med otåliga barn som t o m kanske skriker verkligen dåligt skärp er.?
Sen till tokmanni för att hitta byxor tröjor till lilleman också.
Sen hem och bara ta det Lungt via butiken i veikkola självklart .
Gav nobben till en kille trodde man starta en dejt med att ligga med personen först innan man börjar dejta nån mupp.
På kvällen bastu dock lite för varm blev den tyvärr och regn.
Jämnförelse med bugaboo mono och duo med tillbehör .
Mono blev det 25208
Duon 30304
Med dom tillbehör jag valde men när man aldrig vet vad framtiden säger .
Och tog bilder på dom som jag skulle kunna tänka mig i mono och duo.

Fixar bilderna i morgon plus på det andra också .

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9
10
11 12
13
14 15 16 17
18 19
20
21 22 23 24
25 26
27
28 29 30
<<< September 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards