Alla inlägg den 8 september 2017

Av anonym anonym - 8 september 2017 23:30

Halloj
Dagen började bra var ute med mitt hjärta och tog en promenad till båten som våran upp finnar Jocke har hitta på att ha trots klagomål från grannar.
Sen kom ett meddelande från mitt hjärtas förskola också visade sig att dom hade stängt den 15 som han skulle tillbaka.
Inte nog med det då kom det ett meddelande som fick mig att tända hade gärna lagt mig på sängen /soffan och skrikigt ?.
Min förvaltare hörde av sig och hade visst ordna ett möte men det mötet visste jag om efter vad min mamma hade berätta vad det skulle handla om så det har tyckt var ok.
Återkommer till mötet när det är klart som äger rum den 15 september.
Men nu till det som fick mig att tända till eftersom jag inte låter mig bli bestämd över eller bestämma saker åt mig utan ha fråga mig först om vad jag tycker tänker och om jag vill detta överhuvudet taget .
Om man säger så här att jag måste hitta själv det jag vill hålla på med och hitta något som jag tycker passar mig intresserar mig än att jag bara går men inte dagen efter för jag inte tyckte att det var min grej.
Hur kan man ha mage att planera saker åt en daglig sysselsättning som det heter inom LSs världen utan att fråga mig gå bakom ryggen på mig utan att säga någonting utan ta förgivet att det är ok .
Det tar jag som en förlämpning måste säga och kränkande också tog väldigt illa vid dessutom.
Jag sa direkt på en att det inte var okey mig ska man fråga först och ta mitt beslut än att bara köra över mig.??
Och att jag kommer att säga till också om det är något som intresserar än att jag gör saker mot min vilja .
Som trög huvudet inte förstog och gjorde nu något som kändes 100. % skönt också som jag trodde aldrig skulle hända men blev så nu och vilken skön känsla detta var.
Det var att jag sa i från till 110 % procent det har aldrig hänt mot förvaltare underbar känsla.??
Sa att bland annat att det är så många som har sagt till mig att jag måste ta och säga i från sätta personen på plats där skåpet ska stå och inte låta mig bli över körd eller som jag har låtit mig bli i så många år men nu att nu räcker det.
Gått bakom ryggen på mig planera saker bakom ryggen på mig planera det ena till det andra som jag nu har fått nog av.
Som exempel med att jag blev lurad av förvaltaren att bli lovad pt men ignorera hur viktigt med delen var för mig och hur kul allt blev en kombination av egen tid på gymmet med pt 2 gånger i veckan .
Hade typ så här år 2012 - 2014
Egen tid grupp pass 1 - 2 gånger i veckan
Dom dagar jag inte hade pt .
Sen dom 2 dagar som jag hade pt som peppa mig trodde på mig stötta mig byggde upp mitt själv förtroende .
Och en gång i veckan med mammsen
Allt och denna kombination trivdes jag med tog träningen ännu mer på allvar än tidigare och blev betydelse full .
Som dessutom gjorde att jag vågade göra saker på tu man hand än tidigare.
Trivdes med mig själv trodde på mig själv
Behövde inte äns någon dietist pga bra tips råd plus schema på alternativ att äta.
Jag saknar det här ända från innersta inne från mitt hjärta.
Och pga denna sur gubbe som tror det är ok att köra över andra och hälso problem måste börja med dietist är kränkande och förnedrande egentligen sårande satt och grät några dagar i sträck pga kränkningen mot mig tog illa vid mig.
Och nu har mage att köra över mig med annat .
Där går gränsen skrev dessutom att jag är trött på bli lurad och vara med om lögner och att jag sitter och klagar hos min psykolog om detta också nästan varje gång.
Jag är inte som nu mera låter mig kränkt med smussel bakom ryggen eller blir för frågad först innan.
Det skrev jag och inte bli behandla som en 14 åring .
Så nu är slut med detta sorry sur gubbe trodde det hade gått in i hans knopp med lögnen om pt som jag tog hårt och illa vid mig av också.
Erkänner att tårarna börjar nästan rinna pga min upprördhet och hur arg jag är att sur gubben som han heter här fattar noll och bara tror det är ok att köra över någon mot sin vilja.
Jag har fel person och sen kategori att det är godman jag egentligen ska ha och inte förvaltare förstår varför dom har negativt/dåligt ryckte omkring sig vare sig dom tar pengar eller inte.
Nu mera lyssnar jag bara på mig själv och mitt hjärta och Mag känsla frågar om tips och råd så klart ignorerar allt sånt hör trams .
Kom ihåg att detta handlar om mig hur jag mår av detta och fått fel val av kategori.
Och att det inte handlar om nån annan som kanske ha bättre tur än mig.
Men jag ser det här som ett skämt med tanke på jag har blivit behandlad och överkörd och som jag har sagt rejält i från som kändes så skönt och underbart går knappt att beskriva till och med.
Så nu slut pratat om detta tills vidare och att inte acceptabelt eller.
Men nu till hjärtat promenad 2 stycken lekt med honom sett på babblarna med honom också.
Såg 3 stycken tranor också innan jag hoppade in i bastun som i dag var lagom varm än var den var igår.

Av anonym anonym - 8 september 2017 08:20

Så här skulle dessa se ut
Om lilleman har blivit större så är det bara monon som gäller.

[Bild]

Alternativ 1. På duo vagnen

[Bild]

Från sidan

[Bild]

Alternativ 2 duo vagn

[Bild]

Från sidan duo vagnen .

[Bild]

Alternativ 1 mono

[Bild]

[Bild]

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9
10
11 12
13
14 15 16 17
18 19
20
21 22 23 24
25 26
27
28 29 30
<<< September 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards