Alla inlägg den 18 september 2017

Av anonym anonym - 18 september 2017 23:58

Lämnade mitt ❤️ på förskolan i dag och ett väldigt smärtsamt av sked måste jag säga.
Första gången som han började att stor tjuta gjorde riktigt ont att lämna honom i dag trodde att han bara skulle vara glad.
Mötte en annan mamma som hade tårar i ögonen så vi höll sällskap ner till min port sen skildes vi åt.
Sen hem duscha och tvätta håret lägga på en lätt make up.
Till Danderys kyrka i dag för jordsättning för pappsen som var väldigt blandade känslor också men en väldigt fin stund var det i allafall i höstvädret solen försökte titta fram ett par gånger när man ännu var där.

men nu kan man äntligen säga att han kan vila i frid och ha det bra där han är också.

umgås med sina vänner och min förra sambo som dog i byggolycka också 2012 ända saker som är skillnad var att han dog i byggolycka tyvärr .

bestämde mig för att ha en av hans långärmade tröjor eftersom han också tillhörde familjen och kunde ta emot pappsen där dom befinner sig och umgås.

huvudsaken är nu att han är på en bra plats och slipper att lida också nu

så är det.

jag tog bilder men bestämde mig för att inte lägga ut det här eftersom namnen står på gravstenar mm.

men nu känns det skönt att det är över i allafall sen blev det lunch också och jag hade valt vegetariskt förutom 3 stycken som hade i stället valt kyckling i stället .

men jag äter ju vegetariskt /veganskt mat så jag valde vegetariska i stället.

som var supergott också.

morot biffar med Linser potatis  och sallad.

hämtade sen lilleman nästan på en gång också när vi kom hem också.

surpuppan hörde av också tyckte att det var rätt vist angående om nycklarna hem hit och  som gjort att vi ska ändra angående låsstop till ytterdörren så hon inte kan komma in och ta saker och sen kan komma och ta saker här i från .

 

 

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9
10
11 12
13
14 15 16 17
18 19
20
21 22 23 24
25 26
27
28 29 30
<<< September 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards