Direktlänk till inlägg 24 september 2017

Mitt hjärta fascinerad jag trodde skulle bli tvärt om!!

Av anonym anonym - 24 september 2017 23:38

Underbar dag och solen var framme också.
Var ut i parkleken med lilleman tills han började kasta sand på ett annat barn då tog jag och gick hem med honom och berätta att så får man inte göra

med tanke att andra föräldrar kan bli arga också på en barn och som jag inte har lust med.

i dag tyckte jag att jag hade allt för varmt på mig lång byxor långtröja dunväst men brittsommar så vad ska man göra i stort sätt. Kyligt på morgonen och plötsligt kyligt i stället.😓😓

( smileyn menas med för varmt inte ledsen i detta fall)

men hem bytte blöja på mitt lilla ❤️ Också  gav honom lunch  hemma lagat och burk sen kunde man gå ut med honom också möta upp mammsen också som vi gjorde på Fridhemsplan också .

och sen gick ner till norrmälarstrand också tog en fika på pavoljongen där kaffe och pannkaka med grädde och jordgubbs sylt.

sen efter det så promenerade vi till stadshuset där vi skildes åt  hon gick hem och jag och mitt lilla ❤️ Promenerade in mot stan i stället via  Östermalm till Gärdet där dom hade aurora 17 där dom visade  massa fordon som fanns med i övningen gissar jag på att det allt var också.

Även lite smått nervös att lilla ❤️ Skulle bli rädd av sig också samtidigt som man allt var där.

men han sov hela vägen ända till vi hade nått slut destinationen också .

tog några minuter innan han vakna till ordentligt i liv  men inte ett dugg rädd var han närmare tvärt om tyckte nästan allting var babo som betyder bravo också.

och tyckte att jag också var i vägen också och sa pom mamma som betyder flytta mamma.

har insett att jag måste hitta på att göra saker med honom hur skulle han kunna berätta något sen om han inte får eller vara med om att uppleva saker som andra får.

än ut i parkleken sen hem äta mat och vara hemma resten av dagen inget bra ju👍.

Men vi var hemma runt 17:30  och innan vi klev På bussen var in på Fältöversten handla en banan stilla vatten och en mineral att ha med oss på vägen hem för att lilla ❤️ Inte skulle skrika av hunger eller vara törstig kan lova att det inte är populärt alls bland människor.

så har våran dag varit både rolig och lyckad och lova mig själv att börja hitta på saker med lilla ❤️.

Från och med vare sig det är gratis eller inte med det är ett måste nu i allafall kanske en dags kryssning  till och med även om det. om det blir mycket siljaland huvudsaken är ju att han samtidigt har roligt också så klart än att bara jag har det viktiga är att han också har det samtidigt för att det ska fungera.

 

tog lite bilder från Gärdet också som jag lägger ut här men i ett annat inlägg  så töntigt att man måste få bilderna över texten än dit man vill ha dom i det inlägget man skrivit.

om man använder som jag mobilen i stället än dator.

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anonym anonym - Tisdag 16 april 00:01

. Trött minis vakande ropa mamma och satte. Efter det kom store bror och lekte med minis. Minis hade lätt få på sig kläderna i dag bytte blöja och sen gick vi till för öll. Upp till normal tog och köpte lipp gloss också 4 nya färger och annat mär...

Av anonym anonym - Måndag 15 april 23:08

Inte skrivit och vart på kryssning ocldå och säger wow vilken kryssning det blev. Vi åker tidigare till hamnen och varmt var det men när man inte ska lita på april vädret som man säger. Men det gick bra valde tunnelbanan denna gång om man säger s...

Av anonym anonym - Måndag 15 april 23:06

Inte skrivit och vart på kryssning ocldå och säger wow vilken kryssning det blev. Vi åker tidigare till hamnen och varmt var det men när man inte ska lita på april vädret som man säger. Men det gick bra valde tunnelbanan denna gång om man säger s...

Av anonym anonym - Torsdag 11 april 23:38

Sov skönt vakna 06;40 ungefär också Och hon som kom hit i morse visade sig vara gravid i vecka 32 nu. Dagen börja med att lånna minis förskolan han skulle börja envisas med att inte gå men till slut så då gav han sog och hade bråttom att få bort ...

Av anonym anonym - Onsdag 10 april 00:00

Minis sov smått dåligt jag sov också lite upp and xcðg Gubben ringde och kolla läget och sen kunde minis inte bestämma sig hur han skulle göra om han ville gå tidigare eller inte var verkligen up and down ö. Jag bestämde mig att städa och började ...

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9
10
11 12
13
14 15 16 17
18 19
20
21 22 23 24
25 26
27
28 29 30
<<< September 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards