Alla inlägg den 30 september 2017

Av anonym anonym - 30 september 2017 23:27

Vet ej var jag ska börja måste jag säga men vi börjar så här tur i oturen med andra ord.
Jag tog med lilleman var ner till parkleken men i dag så var det inget som intressera honom alls.
Gunga en liten stund sen ville han hem som mammsen inte tyckte var lägligt hade inte hunnit packa Eller hunnit börja packa ännu elller men förstor henne samtidigt också så klart.

Så tog en promenad upp till Fridhemsplan med lilleman kollade hur kontot såg ut också till och med för att veta om king mof the road  hade gjort något eller inte.

var förbi Lidl och efter svensk finska skolan kollade ❤️ Så då hade han allt somnat också.

ringde mammsen och sa detta också så blev en promenad och till vallgalla vägen blev det också.

vaknade så valde ja att ta bussen hem.

hemma sen super grinig ville inte alls ha mat eller mitt lilla ❤️.

Bara satt i famnen och olycklig lutade sig mot mitt bröst sa på finska ont ett par gånger la sig på golvet en stund Och kom tillbaka i famen till mig varmt frågade om mat igen men var nej😕.

till slut kom mammsen hem och tog berättade hur läget var så valde att kolla febern på honom och visa sig ha c:a 39,1 i feber 🙁 mitt stackars ❤️ Vad mer kan man säga.

så när han har sovit så har kunna packa det man ska ha med sig i bland en lite Time out för att finnas där hos ❤️ När han har vaknat och haft svårt och somna om.

men annars klar nu med stora och lilla delen typ tandborste tandkräm som behövs paddan mm.

lägger i som det sista som min ögonskugge palett det är det sista.

och bara håller tummarna på att lilla ❤️ Mår mycket bättre också så resan går bra Någolunda som man hoppas man allt på.

ska försöka hinna blogga innan vi åker och sen på flyget också norwegian vi åker och dom har gratis wi-fi ombord.


Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9
10
11 12
13
14 15 16 17
18 19
20
21 22 23 24
25 26
27
28 29 30
<<< September 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards