Alla inlägg under oktober 2017

Av anonym anonym - 21 oktober 2017 00:08

Har i dag vart rätt fullre det vara på det en .
Pratade med ur gubben tills
På morgon smsade jag lite angående vagnen och pengarna som jag ska .
Men vilken buse han är mitt ??
Så nu fd så .
På förmiddagen i dag promenad mer i veckorna som i har vart.
En så länge i allafall eller.
Men det andra sortens av vag blir nog antingen en jogger och sen andra alternativet den här vanliga .
Mulet hela morgon vet ej ännu om det behövs något extra.
En aning små i kanterna
Annars så vart ute i stort sätt hela dagen i dag och plus och lekt mer ?? i gungan mm.
Men har haft en trevlig dag i dag.

Av anonym anonym - 20 oktober 2017 23:40

Lilleman mitt älskade ?? har vart på ett jätte bra humör i dag mycket skrik hade det vart från honom.

Av anonym anonym - 20 oktober 2017 00:05

anfall ännu en gång vet ej varför att det har blivit så denna natt och hade visst vart väldigt häftig också hade den varit.

men så en ganska lugn dag i dag.

mammsen var lite små tjurig 😱😱😱och gnäll också men såna dagar finns också så klart.

det blev promenad till punta brava där loro parque ligger också gör hon.

annars en promenadcblev det i skuggan också men åndåkämptr det mer bättre också .

en promenad till butiken vid torget där bussarna går.

och det blev nån sov timme för min del också   när vi hade kommit tillbaka från lägenheten som vi har.

var till ner parkleken med ❤️ och ny målade bänkar var på yttrersta bänknarna och dom ännu var inåt var svårt att få bilder på det så jag gav upp till slut ocksÅ eller närmare mitt gjorde det  inte så mycket till leksaker där eller Är väl typ sitt ugnar.

dom har 2 små gungor och 1 stor rutschkanor också Men ingen bra fart i dom tyvärr.

 Så ingen lång stund att vara där i den parken men hade lite kontakt med min förvaltare också angående om att få hem en ny sulky också med tanke på dom bilder som jag  la upp igår Och vilken av dom här 2 som jag kommer att välja tycker ju om båda två men med tanke på hur mycket vi reser  så lutar det mera åt yoyo +6 den med blå sufflett med.

den det lutar åt just nu plus att jag kollade bild på en annan sån här mini jogger vagn i funderingarna nu så kan man ha den som  ryggsäck också med sitt transportväska.

men visade upp bilderna för  min förvaltare på whatsap om vilken han tyckte var bäst också angående yoyo +6 modellen som vagnen som jag är lite intresserad av också och plus att man kan använda för lillemans skull Självklart för lillemans skull.

 

 

 

Av anonym anonym - 18 oktober 2017 23:11


   dom här 2 vagnar eller sulky vagnar  det som jag funderar på och inte kunna bestämma mig för ännu vilken av dessa det ska bli tycker båda är lila fina och ordentliga styren utan 2 spakar till styre.

men ett ordentligt styre ska det vara ha händerna bekvämt och inte obekvämt och få ont i ländryggen som jag har fått.

 


Av anonym anonym - 18 oktober 2017 22:56

en underbar morgon mitt ❤️ Skulle nypa mig och hålla på dom vanligt men denna gång vakande jag mitt i en dröm trodde att jag hade tappa båtbiljetter mm I stället för silja så var det Vikingline mm jätte skum drömm var detta.

vi bestämde oss i dag för att gå till dom här salt vatten poolerna med lilleman.

oCh jag hade kontakt med förvaltaren för att nu har jag bestämt mig för efter att ena sidan på suffletten lossnade och skenan har snurra till sig att dags att köpa en ny till mitt ❤️.

men denna gång med ett vanligår styre och inte 2 spakar som vi har på denna.

och sen neutral färg också ska det vara utan mönster eller något sådant.

vill nog ha som på bugaboo vagnen också  med blå sufflett också så klart  ganska kräsen med detta nån färg prick ska det allt vara.

så detta meddela jag honom i dag.

vi var på badstället ungefär 3 timmar sen blev vi bjudna på middags hos våran bekanta som bor här  och fick lite kläder också .

får man sen se om man kommer använda eller inte men mycket möjligt på resor i allafall det misstänker för det är sånt material på dom mesta kläderna för att vara utomlands i.

och mitt ❤️ Blev super dålig i magen ny blöja när man fast redan hade bytt till en ny och sen fick till och med komma in i duschen när jag nästan var klar så tog jag och duscha av hela kroppen på honom .

 

Av anonym anonym - 17 oktober 2017 23:34

     


här är några av bilderna i från parken denna gång också.

jag hade ingen aning om att det finns zebra haj som exempel tigerhaj vet jag och citronhaj och sen dom här vanliga grå/vithajar mm.

Av anonym anonym - 17 oktober 2017 23:23

vaknade av att mitt ❤️ Skrek och nöp mig så in i bängen tills att man hade kommit.

och som vanligt så halvt svettig som vanlig med smörjer ju in mig med niveas bodymilk.

men är nu nästan kvitt den också helt och hållet värdelös i mina ögon måste jag säga att den var.

medan jag gjorde mig i ordning så hade mammsen lova mitt lilla ❤️ Att gå till djurparken i dag som vi tog och gjorde också såg dom djur som man inte hann se gången innan.

och blev en tur med tåget både dit och tillbaka också.

men en bra dag i parken hade vi trots att lilleman var grymt trött till slut men för spännande för att sova.

kollade på shower med sjölejonen och sen en show med delfinerna också hann vi med också.

men dom slog inte showen med späckhuggarna som sagt det gjorde det inte alls .

Av anonym anonym - 16 oktober 2017 23:18

     

nu blev alla bilderna på en och samma rad men det får vara orkar inte hålla på med ändringar bara för det.👍

men vi börjar med bild 1 då 

det är dom saker som jag har köpt nu alltså en BB cream med solskydd USB sladd powerbank i rosa  en ögonskugge palette en highlighter och bronzpowder .

2 plånböcker den i grön blev fel köpt så den kommer ligga på reserv nu i allafall.

bild 2. Är på det här iste med citron smak var nog det gräsligaste jag någonsin har druckit sur besk .

och sen bild 3 från stranden i dag  vilka vågor det var måste jag allt ta och säga.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20 21 22
23
24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Oktober 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards