Alla inlägg under oktober 2017

Av anonym anonym - 16 oktober 2017 23:08

i dag gick jag upp med lilla ❤️ Och mammsen fick sova så länge det gick också .

när jag tittade ut så såg det ut som att det hade regna  och vågorna var rejält höga .

så det var 2 röda flaggor och extra badvakt så dom var 2 och vissla så fort nån försökte gå i.

men i dag hade vi ett stan häng bland annat medan lilla ❤️ Sov och lekparks häng också .

handla i dag en highlighter och en till ögonskugge palett som var i matta färger och en concealer.

dubbelt billigare här än hemma och ändå samma märke.

ypperst märkligt hur det kan vara så egentligen måste jag allt ta och säga att det är också.

men nu har jag nästan fått in allt på min köpa lista i allafall  bara 2 saker kvar en av dom måste jag få i veckan.

sen på kvälls kvisten köpte jag iste med citron smak och det attan om jag vill ha denna smak igen med citron.

besk som bara den var den och grymt sur också var den.

Av anonym anonym - 15 oktober 2017 23:48

   

när man såg denna lekplats live så kan tänka mig att många som jag skulle bli smått illamående alla förpackningar som har innehållit vin annan sprit och jucie förpackningar ihop samlade också under rutsch kakan var verkligen tur att mitt ❤️ Inte såg det och vart dit och fingra på dessa förpackningar låg där.

och golvet i parken lek ytan såg man att den inte har städats på länge eller nu och tuggummin slängda på golvet.

inget som barn ska behöva leka i överhuvudtaget och området utan för parken var inte eller direkt till snyggat precis som lekparken.👎

så dit går jag aldrig mera med ❤️ Till det är helt säkert .

gör inte det ni heller om ni har planer för att resa hit till puerto de la crutz undvik denna park och torg .

var riktig äckligt och speciellt om ens barn inte alls ville själv vara där.

Av anonym anonym - 15 oktober 2017 23:27

igår hade vi en kalima här på Teneriffa stekhett som bara den och andra stunden svalare.

men blåste bra och flög ner en massa olika saker från palmerna igår.

och i dag mulet var det molningt också hela morgonen från man vaknade.

men vi kom,ut jag och mitt ❤️ Bestämde jag mig för att gå till en parklek som är precis brevid hotellet tyckte den såg så vettig ut också när man gick förbi så därför jag valde denna.

och måste säga efter ha vart där blev det första och sista gången helt ärligt ostädad och ofräsch inte äns barnvänligt eller var det och märktes att mitt ❤️ Inte änns ville vara där alls satte sig i vagnen och ville där i från Som han annars aldrig brukar vara problem med

 Alls eller.

men det märktes att ❤️ Inte tyckte om platsen alls det gjorde jag inte eller.

massa små förpackningar av vin och jucier låg utspridda och inte städat alls.

så vi gick där i från vill inte utsätta honom för något han inte tyckte om eller.

sen väntade vi på att mammsen skulle komma ut från lägenheten också  som man hade gjort upp också.

men sen det promenad försökte få ❤️ Att somna och ner till stranden en stund var vi också där han fick leka md bollen lite.

sen blev det dags för att gå till våran bekant för att äta lunch som hon bjöd oss på en super god lax med potatis och inlagd gurka var det till också och efterätt fruktsallad med melon sorter och jordgubbar och glass super gott.

och fick en tröja av henne också  jätte vacker turkos färg var det på den också ska lägga upp en bild i morgon på den.👍

tog ingen bild i dag när vi kom innan för Dörren till lägenheten.

och ingen simning i dag vi kom hem försent för det poolen stänger dom vid 18 tiden och vi var hemma igen efter 18:00 så i morgon blir det i stället.

tempraturen i dag var 41 grader här och man kände riktigt också hur varmt det var också så klart.

svetten bara lackade trots att man duschade på dagen också till och med efter stranden.

Av anonym anonym - 15 oktober 2017 00:14

Denna mojito var inte ett dugg god alls ocg för mycket rom också hade den än vad den ska ha.

kolosala glas så att jag kunde inte äns dricka hela började smått snurra i huvudet på mig så att jag kände nu får det vara har ett ❤️ Som låg och sov i vagnen.


 

Av anonym anonym - 14 oktober 2017 23:58

i morse så  hörde jag mitt  ❤️ ropa högt hej mamma ett par gånger sen tog det inte lång tid innan han nöp mig i armen och kastade boll på mig.

men kom ändå upp till slut iallafall .

åt frukost och sen ut till parkleken vid stranden också  och där vi spelade boll .

då kom ett rejäl värme som dock inte går att beskriva alls måste jag säga att det inte gjorde.

men riktigt varm vind och jätte varmt och regna på natten.

blev på parkleken c:a en timme och sen tillbaka till lägenheten och åt lunch.

sen efter det i väg och handla jag var och köpte kaffe som jag lovade och sen mjölk till mig själv också så man har att det räcker för veckan.

mammsen gick och vila efter lunchen så jag och mitt ❤️ Kollade på lite bilder också och häll själv på att somna också till och med.

och tog en mojito som var inte alls god överhuvudtaget alls måste jag säga att den inte var och alldeles för mycket mycket enligt mig mig också.

sen på tog vi en promenad in till stan fick reda på att det var Teneriffa marathon också som vi blev nyfikna på också .

men inget av det hade börja eller ännu skulle börja runt 17:00 eller 18:00 och sen sluta runt 22:00 eller 23:00.

men var en trevlig promenad dit i allafall genom stan via parkleken inne i stan också som vi går till med ❤️.

och nu på kvällen då har man haft första parkett för att kolla på Teneriffa marathon  mem det var roligt att från människor som sprang till cyklande och i rullstolar i olika varianter någotmam aldrig får se hemmma.

 

 

Av anonym anonym - 13 oktober 2017 23:31

  dagens bild i från strandxhänget som vi hade i dag var molningt men varmt i allafall och lite svettigt samtidigt också blev det också.

men runt 1-2 timmar blev strand hänget och sen vid poolen 

436 simtag.

Av anonym anonym - 13 oktober 2017 23:23

hade i natt ett anfall denna gång var det direkt efter röda veckan som slutade i går morse.

i dag har det vart ganska mulet mycket moln också , ner till parkleken med ❤️.

ville dit och spela boll och leka av sig en timme också såklart som han också fick mitt ❤️.

sen hem och äta lunch där efter blev det nertill stranden en stund också och var där runt en timme gissar jag att det var eller kanske två till och med Och då låg mott lilla ❤️ Och sov hela tiden också gjorde han.

men jag bytte om på stranden med mammsens omlott kjol som gick bra också.

sen när vi var tillbaka till lägenheten så blev det ner i poolen och simma ett par varv också så klart och simtagen blev i dag 436 simtag.

men grymt nöjd med dagen i allafall så det klagar jag inte på.

 

Av anonym anonym - 12 oktober 2017 23:35

  detta är ingången till djurparken här på Teneriffa som heter Loro Parque och som är världens bästa djurpark eller inom Europa sägs det.

och rekomderar till er som har planer på att åka till Teneriffa .

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20 21 22
23
24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Oktober 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards