Direktlänk till inlägg 27 november 2017

Till Värtahamnen i dag!!

Av anonym anonym - 27 november 2017 22:30

mitt lilla ❤️ Fick vara hemma i dag eftersom han hade sin snuva och hosta.

och jag fick uppdraget att gå till gymmet och frysa kortet efteesom vi drar tillbaka till teneriffa nu 12 december men det blir gott.

så då åkte jag in till Värtahamnen samtidigt och bokade till ja Jari med mina poäng så nu är det gjort och känns gott att få dom använda också så klart.

så får jag se vem som hänger med denna gång i stället har några stycken intresserade så jag får se vad det blir och vem det blir också denna gång.

systersonen hörde av sig igår och ville komma med på resan till tenneriffa har sakna honom mycket måste jag faktiskt säga att jag har inget att neka eller.

mitt lilla ❤️ Var jätte glad i dag förutom 2 gånger när jag gick ut ville han komma med  frågade  mammsen om jag skulle ta med honom men var ingen bra idé med tanken på hostan och snuvan som han har haft mitt lilla ❤️.

sen gymmet och sen hem hämta upp crosstrainern som i dag ska säljas bort så hämtade pappas kärra som han hade till el pianot  så tog ner den där jag hade crosstrainer ganska knepig att få på kärran var det också .

men var nog jobbigare att få upp den till lägenheten sen i stället.

och sen ut när dom skulle hämta denna i stället.

men nu är den borta helt och hållet. 

Tänkte rota fram ett par  high heels som jagångra köptes på som är silvriga och lossar en massa glitter också så dom ska bort inte dom andra paren  sen måste jag in och titta på  dom här sidorna om man kan typ lägga ut andra saker inom köket onödiga te koppar /te muggar som exempel har så mycket som jag hellre säljer än att slänga det i stället om det inte är trasigt så klart.

men nu ska  jag i allafall kolla vidare vad som ska bort och säljas villl inte längre ha kvar saker  som bara påminner om ens förflutna som vart kanske jobbig i stort sätt.

men för crosstrainern fick i allafall 650 för så spara dom pengarna nu till kryssningen i januari är ju en 40 timmars resa som sagt och inte 23 timmars resa. 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anonym anonym - Torsdag 18 april 23:15


Hade ett litet mini anfall i natt men gick visst snabbt över. Större sonen var hemma i dag hade haft lite feber i natt också så han var hemma i dag. På morgonen kom det ett meddelande först av nån som jag inte kände igen. Över huvudtaget men sen ...

Av anonym anonym - Onsdag 17 april 23:10

Kände mig väldigt seg i dag på morgonen kanske inte på samma sätt efter kryssningen . Minis vakna före mig till exempel ropade på mig också . Så kom min andra son in och ville busa lite . Jag gick upp åt frukosten minis ville var inte så hungrig g...

Av anonym anonym - Tisdag 16 april 00:01

. Trött minis vakande ropa mamma och satte. Efter det kom store bror och lekte med minis. Minis hade lätt få på sig kläderna i dag bytte blöja och sen gick vi till för öll. Upp till normal tog och köpte lipp gloss också 4 nya färger och annat mär...

Av anonym anonym - Måndag 15 april 23:08

Inte skrivit och vart på kryssning ocldå och säger wow vilken kryssning det blev. Vi åker tidigare till hamnen och varmt var det men när man inte ska lita på april vädret som man säger. Men det gick bra valde tunnelbanan denna gång om man säger s...

Av anonym anonym - Måndag 15 april 23:06

Inte skrivit och vart på kryssning ocldå och säger wow vilken kryssning det blev. Vi åker tidigare till hamnen och varmt var det men när man inte ska lita på april vädret som man säger. Men det gick bra valde tunnelbanan denna gång om man säger s...

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7
8
9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< November 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards