Alla inlägg under november 2017

Av anonym anonym - 14 november 2017 22:00

väcktes av mitt ❤️ I morse jag vaknade av att jag hade lite ont i halsen tyvärr och hostade lite.

hade träningsvärk i rumpan och höll på att bli galen ett tag på natten också.

åt frukost mitt ❤️ Var redan på klädd också men vi kom i väg kvart i nio men sen hade inte ett dugg bråttom skulle kolla på bilar och på lastbilar så man fick då och då säga att nu jag så får du hämta mig vid 15:00 sen så då fick mitt ❤️ Bråttom också och skynda sig.

mammsen skulle i väg till tandläkaren och jag bestämde mig för att gå till gymmet och köra nån timme.

så blev där runt nästan två timmar till och med hade lite prat med pt. N som jag hade om surgubben och hur det gick  inom den punkten och hon tyckte att det var lika ruttet att  dom inte inte alls hade hört av sig på över förmyndar nämnden absurt för min del precis som hon också tyckte.

men blev crosstrainer i dag en hel timme och en halv timme löpband med att bara promenera då i snabb takt.

när jag kom upp från gymmet hade det blivit grått  utom ordentligt och hemma på gatan såg det ut som det hade snöa som det visst inte hade gjort men som det började senare när jag hämta mitt ❤️ Och på kvällen regna eller små dugga På kvällen.

lite bumbibjörnarn millesöl nya favo

G

Av anonym anonym - 13 november 2017 23:30

  så jag i dag var klädd på gymmet men la märke till att min mage hade krympt lite också glömde ju ta måtten runt midjan höften mm måste det innan månadens slut i allafall eftersom jag inte direkt väger mig äkta resultat får man ju med mått bandet o resultat än bara ett par siffror också.


Av anonym anonym - 13 november 2017 00:15

nu i morse blev jag väckt av min skrutt ❤️❤️ Med att bli riven i pannan som gjorde lite smått ont också som sagt.

mitt ❤️ Var lätt att lämna i dag en släng puss till mig gav han och sa hej hej mamms också på det sättet svider det lite att eller vemodigt att lämna honom  när han står och tittar efter en när man går i väg hem hans Nanna som är kanin.

jag prata lite med min vännina hon berättade om sin kryssning som nu var på i helgen hon har haft lite jobbigt ett par dagar nu.

ni som var med på bussen från Danderyd för c:a 5-6 dagar sen vet vad jag pratar om för olycka som ni har och kanske t o m lika truma som min vännina.

var in på silja sida också hade t angående helsingfors fartygen silja serenade där någon hade fallit överbord kl 01:00 och räddnings tjänsten till 05:00 på morgonen sen gav dom  upp runt 05.00 läskig ju när såna saker händer ju.

bestämde mig för att gå till gymmet en timma i dag som var riktigt skönt också  måste jag säga att det var och efter längtar också  så klart så i morgon igen.

Av anonym anonym - 12 november 2017 23:45

krasslig?  Kom upp vid 09:00 i dag mitt ❤️ Var fullt på klädd också till och med. 

men jag kände mig lite smått i halsen  i dag och lite ont i halsen också till och med.

i dag var mitt ❤️ Verkligen en riktig Emil i Lönneberga måste jag allt ta också att han var medan jag åt frukosten med att ta tag i min kaffe kopp och hälla den rakt och ner och ge mig tillbaka koppen plus att han gav mig tillbaka efter ha hällt ut det.

så en liten buse och sen lite barn sånger också har det vart på morgon😥och sen halv lång promenad i trots att gymmet skulle ha vart skönare roligaste så nu när det en kall promenad.

mitt lilla  ❤️ Är pigg men tyvärr snuvig och nyser mycket också till och med bara hoppas på ingen förkylning nu bara också.

så blev plus nerbäddad i vagnen.

men vart så grymt kallt det men det blev en timmes promenad i dag i dag också.

sen som vanligt Mumin också precis innan mammsen skulle komma och säga till att middagen var klar så höll jag att somna med i soffan också .

plus att börja gå till  också dags det nu har sagt det tagit för länge eller länge att börja gymma igen.

Av anonym anonym - 11 november 2017 23:45


       

här är dagens bilder från  promenaden till citygross och hem  från citygross en skönt promenad vsr detta och regnade en stund när vi kom upp på mig ojj

Av anonym anonym - 11 november 2017 21:45

insåg på morgonen att jag inte skulle hinna till danspasset i dag så bestämmde för att ta en rejäl stadig lång promenad  till citygross och handla hem ost och margarin  i dag som tog slut. 

Rätt kyligt väder tog med regnskyddet om det skulle börja regna och för att älsklingen inte skulle bli blöt eller.

tog en aning lite längre tid med att han somnade men i allafall innan vi var framme i allafall så på det sättet klagar jag inte.

men det gick bra tittade lite runt också på kampanjer mm som nu hade också.

såg denna snö melon vill köpa den med tänkt om det inte alls är god vad gör med resten i så fall.

 och på eftermiddagen i dag kändes det som att jag är på väg att bli förkyld också känns i näsan och halsen också.

men att ta och få till citygross en gång i veckan ska jag allt ta och göra plus billigare på dom saker som jag köper på maxi här plus att man får ju bra med motion okey så det ska och börjra planera gymmet och andra motions

 

Av anonym anonym - 11 november 2017 17:51

  fick i dag beundrar post från en kille fet är inte hann  som lever i sin fantasi värld en annan kille det här.

får en massa meddelande hela tiden hur han saknar mig och lilleman  och skickar en massa ❤️.an till mig hela tiden jag tycker att det är en fin och gullig så det är tanken som gäller.

men jobbiga eller det frusterande är närmare att han tror vi är ihop och behandlar mig som vi vore det.

jag har ju inte änns veta mina känslor för den här killen om jag har det eller inte.

Av anonym anonym - 10 november 2017 23:45


jag vaknade fyra i dag 🤔 och var pigg eller för puss för att sova men lyckades till slut tvinga mig själv att somna om efter att jag hade lämna mitt ❤️ På dagis.

i dag blev det en lång promenad runt fredhäll i dag men skönt väder och behagligt väder.

men tog mig en powernap innan jag gicK måste verkligen börja lägga mig tidigare nu i allafall det är verkligen ett måste om man säger så .

och får absolut inte bli beroende av denna nocco skumtomtar som jag har blivit förtjust i måste jag erkänna faktiskt blivit 7 st totalt de. Här veckan och doftar skumgubbarna doft jordgubbe.

och sen fick jag beundrar post också  lägger upp bilden på en egna sida eller inlägg.

 

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7
8
9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< November 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards