Direktlänk till inlägg 3 december 2017

Nu är det 1.a advent!

Av anonym anonym - 3 december 2017 23:15

nu i dag är det första advent känns rätt märkligt  att det är december nu och att i dag är det första advent också helt otroligt är detta måste jag ta och säga att det är.

mammsen kom in med mitt ❤️ Och berättade att natten hade ej gått bra och att mitt lilla ❤️ Hade haft en jobbig natt också hade väldigt hög feber var jätte varm också och väldigt grinig också så klart som man också förstår.

men jag fick en skål såld i dag  på morgon kvisten det var den här tjejen som hade avbrutit först men sen verkade ha ändra på sig med tanke på att hon la ut ett nytt bud på 20 kr som jag acceptera så var hon och hämtade den innan jag tog min promenad till Fridhemsplan .

hörde av mig till den här köparen för papperskorgonen sa att jag skulle ut först med att ta en promenad som jag gjorde också.

hörde av mig hemma sen att jag var hemma och var nu bara att hämta den eftersom jag vill bli av med fort också eftersom jag måste få bort allting också utom det som jag ska ha kvar.

och sa i dag eftersom jag inte vet hur denna vecka ser ut för mig eller med ta kr på att mitt ❤️ Är sjuk mår inte alls bra plus att jag har möten och tandläkare också så klart men lovade att komma då som dom aldrig gjorde så nu bestämmde jag mig för att lägga ut annonsen på nytt och få en seriös köpare som inte skjuter upp saker

alls som kommer hämtar antingen samma dag eller dagen efter.

har 2 köpare  ska komma denna vecka  men lovade till 100 det också eller försöka fixa detta tidigare av nån bekant.

i så fall om dom inte hinner själv detta.

annars en kväll som ihar vart både lite jobbig också men samtidigt inte har en kombo där.

och Tjafs om detta andra inlägg som jag skrev innan detta .

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anonym anonym - Torsdag 18 april 23:15


Hade ett litet mini anfall i natt men gick visst snabbt över. Större sonen var hemma i dag hade haft lite feber i natt också så han var hemma i dag. På morgonen kom det ett meddelande först av nån som jag inte kände igen. Över huvudtaget men sen ...

Av anonym anonym - Onsdag 17 april 23:10

Kände mig väldigt seg i dag på morgonen kanske inte på samma sätt efter kryssningen . Minis vakna före mig till exempel ropade på mig också . Så kom min andra son in och ville busa lite . Jag gick upp åt frukosten minis ville var inte så hungrig g...

Av anonym anonym - Tisdag 16 april 00:01

. Trött minis vakande ropa mamma och satte. Efter det kom store bror och lekte med minis. Minis hade lätt få på sig kläderna i dag bytte blöja och sen gick vi till för öll. Upp till normal tog och köpte lipp gloss också 4 nya färger och annat mär...

Av anonym anonym - Måndag 15 april 23:08

Inte skrivit och vart på kryssning ocldå och säger wow vilken kryssning det blev. Vi åker tidigare till hamnen och varmt var det men när man inte ska lita på april vädret som man säger. Men det gick bra valde tunnelbanan denna gång om man säger s...

Av anonym anonym - Måndag 15 april 23:06

Inte skrivit och vart på kryssning ocldå och säger wow vilken kryssning det blev. Vi åker tidigare till hamnen och varmt var det men när man inte ska lita på april vädret som man säger. Men det gick bra valde tunnelbanan denna gång om man säger s...

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< December 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards