Direktlänk till inlägg 20 december 2017

Tenneriffa dag 9. Underbart väder men väldigt blåsigt

Av anonym anonym - 20 december 2017 23:19

Vakande i dag av mitt lilla  ❤️ väckte mig med att slänga sin kanin i ansiktet på mig ett par gånger innan man klev upp.

kanske lite smått grinig men inte på nått hemskt sätt vet att är hans sätt att visa kärlek på också så klart  eftersom dom inte kan säga nånting eller precis.

i dag så en lung morgon blev det och förmiddag eftersom busen var i gång och han skulle det ena till andra innan han skulle göra något annat.

sen var det vagnen han inte skulle i och då fick. Man göra det vanliga knepet som vanligt att gå ut ur lägenheten låtsas att man går där i från sen när mitt lilla ❤️ Tror att man gör det så då blir han orolig och börjar ropa på mig och mammsen då och då brukar mitt lilla ❤️ Ge med sig också så klart  och sätta sig i vagnen och tyst så ni inte tror nått annat skulle aldrig lämna mitt ❤️ Ensamt i flera timmar eller likande som man kan läsa på nyheterna då och då som gör en förbannad .

men vi tog en promenad genom stan och tog en fika med våran bekant som vi har här på ön.

sen hem och käkade middag sen ut igen på lite ärenden och jäklar vad det började blåsa bra också på kvällen en riktigt otäck vind var det också måste jag säga.

min allergi reaktion hade blivit bättre men inte försvunnit helt och hållet har det ej kan klia till då och då.

men ska göra nog göra en allergi test när man är hemma igen vill verkligen  veta vad som kan ha påverka detta allergi reaktion också så att mam vet vad man ska passa sig för också så klart.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anonym anonym - Fredag 19 april 23:42

Sov gott kändes som man inte ville gå upp ungefär. I dag skulle lilleman på teater och se nånting så vi gick lite tidigare än vanligt. Så var ungefär lite efter åtta ungefär vadd . Kom hem ta det sista av frukosten och dö O ...

Av anonym anonym - Torsdag 18 april 23:15


Hade ett litet mini anfall i natt men gick visst snabbt över. Större sonen var hemma i dag hade haft lite feber i natt också så han var hemma i dag. På morgonen kom det ett meddelande först av nån som jag inte kände igen. Över huvudtaget men sen ...

Av anonym anonym - Onsdag 17 april 23:10

Kände mig väldigt seg i dag på morgonen kanske inte på samma sätt efter kryssningen . Minis vakna före mig till exempel ropade på mig också . Så kom min andra son in och ville busa lite . Jag gick upp åt frukosten minis ville var inte så hungrig g...

Av anonym anonym - Tisdag 16 april 00:01

. Trött minis vakande ropa mamma och satte. Efter det kom store bror och lekte med minis. Minis hade lätt få på sig kläderna i dag bytte blöja och sen gick vi till för öll. Upp till normal tog och köpte lipp gloss också 4 nya färger och annat mär...

Av anonym anonym - Måndag 15 april 23:08

Inte skrivit och vart på kryssning ocldå och säger wow vilken kryssning det blev. Vi åker tidigare till hamnen och varmt var det men när man inte ska lita på april vädret som man säger. Men det gick bra valde tunnelbanan denna gång om man säger s...

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< December 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards