Alla inlägg under december 2017

Av anonym anonym - 29 december 2017 23:05

Från min och mitt hjärtas älsklings butik.
Skulle jag få en till liten så ska jag köpa nån av dessa är både gosedjur och en filt att ha på golvet eller i vagnen.

Och sen min frappelatte älskar denna den påminner om frappinon på espresso house till er kaffe älskare

Av anonym anonym - 29 december 2017 22:35

vakande vid kvart över åtta i dag en kvart tidigare än vanligt.

men har sovit riktigt gott i natt också har jag 👍 åt frukost med mammsen mitt ❤️ Hade hunnit äta innan.

så blev ut en sväng till lekparken med ❤️  där han fick leka av sig en stund och hade en till och med en lek kompis som var från Stockholm men bott i Skåne berätta dom .

köpte en anteckningsbok för att skriva upp precis allt jag köper och gör och skicka till surgubben eftersom han tror jag fikar varje dag också så att får in i knoppen att det inte stämmer som han visst tror.

 Och självklart lite tjafs om detta som vanligt också så klart.

vsr sen ut på balkongen så hörde jag plötsligt ett pang och såg nån ramla på övergångs stället som är här  men var verkligen en läskig historia måste jag allt ta och säga att det var.

men dom kör som dårar här och dom vet knappt vad parkera är  eller kan som exempel parkera på ett övergångs ställe eller parkera brevid en bil som är parkerad vid trottoaren.

men denna olycka var verkligen otäck måste jag säga nån som blev påkörd vid övergångs stället och så kom en bil så sa det pang så ramla den personen och så kom massor människor och undra hur det hade gått sen ambulansen som kom ut med en bår och en sån här när man får nack/rygg skador planka.

så detta har man stått och titta på ungefär en kvart som att det inte räcker med den här dödsfallet här på hotellet. 

 

 

Av anonym anonym - 28 december 2017 22:26

Dagens steg blev detta i dag men är nöjd ändå i alla fall.

Av anonym anonym - 28 december 2017 22:24

Det här fick bli dagens bild hann inte ta så många som jag hade hoppas på så klart.
Men ska allt försöka i morgon att ta mer

Av anonym anonym - 28 december 2017 22:03

väcktes i morse mammsen behövde sova så jag gick upp och försökte mitt bästa Med att underhålla mitt lilla ❤️ Gick ej så bra skulle in till Mimmi hela tiden och störa henne.

hon gav upp slut också som jag nog också skulle ha gjort helt ärligt vet ju hur mitt lilla ❤️ Är då och då.

men tog och gick ut på promenad och i dag var det ganska mulet också .

och sen så ringde våran bekanta också som vi träffade en stund på en fika också men var trevligt.

sen hem och handla hem saker som behövdes också dom här sista dagarna här också .

typ bröd och ost och det jag inte kan vara utan här på Teneriffa som är iste med melon o passionsfrukt om jag minns rätt så himla god inte sett denna hemma precis eller.

Av anonym anonym - 27 december 2017 23:39

2 första är på la Palma

Av anonym anonym - 27 december 2017 23:36

Här är då dagens resultat och är väl typ på söndag eller måndag som vecko rapporten kommer.

Av anonym anonym - 27 december 2017 23:17

i dag var det en väldigt fin dag och bestämde oss för salt vatten poolen innan mammsen skulle gå och klippa sig en sista gång.

allt var i stort sätt ännu stängt när vi gick men ale-hop på andra sidan var öppen så dit gick vi och hanlda.

mammsen nya solglasögon eftersom mitt ❤️ Gav henne blåtira i misstag igår .

och jag köpte en ny usbsladd och en ny powerbank en likadan systersonen fick men jag valde i blå färg nu i stället den jag köpte för några dagar fattade jag de nada av helt och hållet.

sen bestämde mig för att köpa en likadan som jag hade och som systersonen fick av mig i julklapp.

vi var ungefär 2 timmar vid salt vatten poolen lite kyligt var det där också tyvärr.

sen hem väntade medan mammsen var och klippte sig käkade middag sen så gick jag och mitt ❤️ Ut en sväng handla tuggummi och sen till lekparken en stund också innan vi gick hem och han ville sova mitt lilla ❤️.

vädret har vart så klart i dag så att man har kunnat se la Palma i dags läget också inte ofta som man har det precis.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< December 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards