Alla inlägg under december 2017

Av anonym anonym - 18 december 2017 00:06

Eftersom vädret var opålitligt i dag så blev det så här men bättre i morgon.
Med stegen får använda mina flippflopp eftersom jag har skavsår också.

Detta är då dagens resultat för dagen på stegen i allafall och vad mina km.
Men bättre resultat i morgon kommer det allt att bli också.

Av anonym anonym - 17 december 2017 23:23

Vädret i dag inget vidare första gången vad jag kan minnas är att är inne i stort sätt hela dagen för att vädret har vart helt osäkert.
Började när systersonen och jag gick ner till poolen då började det att regna så blev det att stanna inne för man kände sig osäker på vad det skulle bli för väder resten av dagen.
Så därför jag inte har några bilder att lägga ut här i dag.
Men i morgon kommer jag att ha det är jag rätt säker på också.
Men blev lite promenad in till stan mammsen hade lite ärenden att göra och fixa.
Har prata lite med k i dag också på morgon och lite på kvällen.
Säger bara vill verkligen träffa stora kärleken nästa år.
Och ha framtid med hitta en pappa till min son som finns där varje dag och 100 % pålitlig .

Av anonym anonym - 17 december 2017 00:12

   

 Dagens resultat på den app jag har och använder mig av.

 

 

 

 

 

 

eftersom jag lovade mig själv sen jag ladda ner appen StepsApp som jag laddade ner för nån månad sen.

jag har avakta lite med att skriva om denna men eftersom den har fungera bra för mig och passa mig perfekt så bestämde jag mig för att nu börja skriva om vad jag gör och sen lägga ut min bild på stegen inget reklam är det bara efter vad jag tycker och tycker är bra också. 

Och speciellt om man är som älskar att promenera långa sträckor som jag gör när man inte är på gymmet.

 

Av anonym anonym - 17 december 2017 00:02

          

här dagens bilder på vad man har gjort i dag förutom juldekorationen så tog jag den i gått när systersonen och jag tog en mojito på kvällen.

när vi var In på tivolit i dag så kom det upp lite minnen av när jag systersonen åkte vikinga skeppet 2012 och hur otäckt det var trodde faktiskt på riktigt att jag skulle dö.


Av anonym anonym - 16 december 2017 23:54

sov till halv tio i dag som alltså är halv elva svensk tid som sagt.

vi bestämde oss för att gå till salt vatten poolerna jag och systersonen och slappa där medan mammsen och mitt ❤️ Hittade på något annat undertiden i stället .

men strålande väder i dag och varmt för en gångs skull också var det också .

pratade lite k på morgonen hade precis som jag ätit frukost också  klädde på mig lite tjafs om sur gubben också som alltid eftersom jag är missnöjd med honom.

men i dag har det allt varit en slapp dag i dag i allafall .

dock blev det inget bad i poolen denna gång .

bara myst med systersonen med andra ord kan man nog säga att man har.

Av anonym anonym - 15 december 2017 22:14


 
 

Av anonym anonym - 15 december 2017 22:08

     

lägger till lite mera av bilderna i morgon tänkte jag när har gått igenom bilderna som jag ska ha hit eller lite nya bilder men ska lägga till 2 videos också  på ett annat inlägg.

Av anonym anonym - 15 december 2017 21:59

dagens planer i dag var att gå till Loro Parque men att ta tåget från stationen där det går.

mammsen hade vart dålig på natten och lite febrig också till och med.

solen sken hela dagen i dag i allafall och mitt ❤️  Var väldig speedad också .

kollade på delfinshowen och späckhuggarshowen också gjorde vi.

och sen djuren 2 lejon som hade intim stund också till och med.

sen tåget hem där i från ock samma chafför också som jag tycker är så grymt snygg.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< December 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards