Alla inlägg den 1 januari 2018

Av anonym anonym - 1 januari 2018 23:00

halloj blev väckt runt 08:30 av mitt ❤️ Och mammsen .

kände mig rätt seg i dag och trött man packade upp det sista från resväskan och sen bara ta det lugnt resten av dagen i stort sött.

lekte med mitt ❤️ Och sen gick vi och handla hem det viktigaste också för min del mjölk för att kunna börja laga dom här smoothie bowl som jag gör till mig och mitt ❤️.

och sen prata med k också som jag kallar honom här vill dock en ge ut hans riktiga namn här så räcker med k.

och den här m som jag berättade om har ju inte hört av sig trots att jag sa att det är lättare att få ta på mig på whatsap eller kik som aldrig gick in eller precis.

men den här k tycker jag väldigt mycket om måste jag säga att jag gör trevlig och rolig att prata med.

annars regna i dag hela dagen var dock inte lätt att gå till maxi och handla med helt trasiga skor  måste försöka hitta snabbt ett par att ha till våren med och sen köpa ett par likadana fast i tunnare material  för att inte tassarna ska börja stinka eller skorna närmare.

sen kollade på nya Beck filmen också har jag som hade premiär i dag  super bra och värt att se också .

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10
11
12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Januari 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards