Alla inlägg den 2 januari 2018

Av anonym anonym - 2 januari 2018 23:00

väcktes i dag runt sju på morgonen av mitt lilla ❤️ Och sen mammsen som behövde sova eftersom ❤️ Var för pigg för att sova så.

medan man själv kände sig som rena liket/spöket gan mig ❤️ Frukt påse och smörgås och mjölk eftersom han inte ville ha min gröt precis.

hade fått ett sms av henne som skulle ha batman kepsen också skulle höra av sig när hon kunde också.

sa att bösts stället skulle vara här på våran adress och att kunde möta henne vid porten  men då rekomderarde hon Fridhemsplan som jag kände bara ett suck för.

men sa okey ses där utan för Åhléns och på st eriksgatan där runt 12:00 -12:30 men blev tvungen att skriva att ska försöka vara i tid eftersom jag hade mitt ❤️ Med mig också som förtillfället är nu i trotsålder så man blir knäpp i bland.

så skulle mitt ❤️ Äta lunch vid 12:00 så blev tvungen att meddela köparen att jag blir försenad  för att ❤️ Skulle nu ha mat också.

och sen på med kläder mm.

men sen till slut fick jag ytter kläderna på honom i allafall.

och stressade upp till Fridhemsplan när hon ringde .

och vad händer när jag kommer dit och möter upp köparen att jag hade glömt kråden hemma 😱 tur var förstog hon mig eftersom jag själv har barn o skrattade lite åt detta.

och sa att vi möts utan för din port så kan du lugn och ro hämta kepsen men ringde min mamma och bad henne komma ut med den  så vi stog och pratade lite om Teneriffa resan och vädret där också sen om hennes barnbarn så otrevlig var hon absolut inte alls närmare tvärtom gott att hon förstog hur det är med att ha barn.

hade tänkt mig värtahamnen efter detta men dock inte så blev att gå in till stan passade på att gå in till stadium och hitta ett par nya air max skor till mig eftersom dom har sagt sig dom jag hade gar nu.

men hittade trodde att dom var rea eftersom det stog detta på nätet angående dessa.

men nu har ett par nya skor sen till våren blir det nya air max skor med löpar skor bland annat innebär tunnare material.

sms.a med min bästa kompis i Jönköping och sen lite mer med k här också visade upp skorna o dom gamla som gjort sitt.

lägger ut bilder på mina skor dock ej som reklam och samma sak med allt annat som jag köpt/köper.

se det mer som tips efter vad tycker och hur dom är att använda.

 

 

Av anonym anonym - 2 januari 2018 00:15

VeckanS rapport var inte alls bra måste jag allt ta och säga.

Dagens promenad resultat är detta som det blev i dag till stan

Av anonym anonym - 2 januari 2018 00:00

Så här ser mina nya skor ut och väldigt nöjd med dom också är jag.
Och sen ska jag visa dom som jag ska köpa senare när det är varmare ute för att inte förstöra dessa skor pga svettiga fötter .

Dessa blev trodde var på rea med dock inte.

Dessa gamel rosa kanske blir till våren
Eller har ett annat par som jag kollade på.

Som var då dessa grymt snygga dom också .

Tack hej till dessa blåa air max som jag nu slängt.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10
11
12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Januari 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards