Alla inlägg den 3 januari 2018

Av anonym anonym - 3 januari 2018 23:45

Bild från Värtahamnen i dag!!
Och börja dugg regna när vi gick dör i från.

Av anonym anonym - 3 januari 2018 23:00

mitt lilla ❤️ Kom in till mig i morse och väckte mig och sa att han hade bajsat eller ebaj som han kallar det också.

så tog och gick upp halv åtta på morgonen och bytte blöja på ❤️ Kollade lite på Nicke nyfiken också .

hade fått sms av k också tycker verkligen mycket om honom måste jag säga att jag gör .

och sen kollat på serier med ❤️ Tills vi gick ut och åkte ut till värtan där jag betalade sista delen för hytten.

och att ❤️ Får kolla på Finlands båten lite också så klart Eftersom det är något som han verkligen älskar också så klart.

sen när vi åkte tillbaka med bussen bestämde jag mig för att  hoppa av vid st Eriks ögonsjukhus och gå in på st Eriks vårdcentral där och fråga om hur jag ska boka tid där och jag fick svar på och som jag ska göra i morgon också så det är gjort.

sen efter det gick jag och mitt ❤️ Till iPhone butiken hade med mig min platta  eftersom jag skulle dit och ta reda på vad det kostar och sen också hur mycket det kommer att gå i hem försäkringen också angående min padda eller om man ska köpa en ny padda kommer inte i håg vad den kosta.

annars en lugn kväll har det varit också har sen nu på kvällen också prata med sonens faster och sen också pappan till sonen också  men mest för att önska en god fortsättning på det nya året och att läget var bra med honom .

går ju inte eller direkt och säga att man inte kan unvika varandra eller precis.

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10
11
12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Januari 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards