Alla inlägg den 6 januari 2018

Av anonym anonym - 6 januari 2018 23:45

I från tranebergsbron vacker solnedgång .

Av anonym anonym - 6 januari 2018 23:45

  här är då resultatet på hur många steg och km som jag nu i dag har gått också.

men riktigt nöjd i dag måste jag säga.

Av anonym anonym - 6 januari 2018 23:00

mitt lilla ❤️ Kom och väckte igen men denna gång var det runt 06:50  så strängde dörren till min mammsen där han bland annat sa Mimmi trött och satte ett schh tecken på munnen och sen stängde dörren till henne.

så gick vi vidare till hörn rummet där ❤️ Lekte en stund sen ville se Nicke nyfiken också som vi gör varje morgon i stort sätt  men blir slut med det när dagiset börjar igen.👍

underbart väder i dag så bestämde oss mig för att gå ut med mitt lilla ❤️ till parken men efter en halv timmes fint med honom så kom i väg och självklart så skulle han sova men inget att göra är man trött så är man trött.

så bestämde mig för att gå till citygross och handla hem till mitt lilla ❤️ Födelsedags fika  som är den 27 januari.

Så köpa hem för allt som behövs .

ska baka tårt bottnet så fort som möjligt och lägga in i frysen och ha dom kvar där också.

så tog en promenad dit la filten på ❤️ För att han inte skulle börja frysa.

men var ju sen i butiken cirka en timme måste det ha blivit också sen när jag kom ut där från ringde mammsen och fråga var vi befann oss 

men han sov nästan hela tiden tills vi nästan var utan för porten också.

men en trevlig promenad till citygross i brumma också.

och helt slut när vi kom hem också.

och tog en bild från tranebergsbron också Då vakande min lilla gubbe också klart påvra humör tills vi kom in i porten så då började grina.

 

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10
11
12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Januari 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards