Alla inlägg den 7 januari 2018

Av anonym anonym - 7 januari 2018 23:00

halloj mitt ❤️ Kom och väckte mig men inte långt efter detta så kom mammsen också in till mig.

frågade ❤️ Om han ville ha frukost men var nej det ville han inte ännu Medan man själv var kaffe sugen som bara den och nyvaken så man kände sig helt out också.😐

men vad gör man inte för sitt lilla ❤️ Så klart måste jag säga men bra att han har väckt nu varje morgon efrenesin dagiset börjar i morgon.

i dag så skulle ❤️ Inte ha gröt ville bara ha en smörgås i stället som jag tyckte var helt ok.

medan jag tog vara 2 smörgåsar och kaffe eftersom min gröt är nästan helt slut måste köpa hem detta också. 

Sen så blev det att gå ut tog en lite promenad med lilleman och mammsen sen efter detta så blev det till parkleken och fy satan var kallt det var och inga leksaker ute förutom nån hink och nån liten/stor spade också så ❤️ Gick mest omkring där i parken.

sen  upp till Fridhemsplan och handla och fick tjata på lilleman om extra vantarna som han absolut inte alls skulle .

så slutade med att jag satte filten över händeRNA med skynda mig snabbt in också butik nr Ica super market handla 2 extra paket choklad mousse sen till Coop dör jag köpte en nonstop påse till choklad tårtan lyckades där på få vantarna på honom och bädda ner armar/händerna oredligt under filten.

och nästan sprang in till willys och handla en penseln för bakning i silikon och Sen en choklad kaka.

detta är till för lillemans födelsedag och sen att nästa söndag så får vi gäster hit hur det än kommer att gå.

mitt ❤️ Hade somna som jag snabbt upptäckte också så la ner honom och satte suffletten också över honom för det inte ska blåsa rakt i ansiktet på honom.

lovade ❤️ Ta buss 50 min det var ju bullshit också så klart Vem orka stå o vänta i 16 minuter på den.

så jag la min halsduk också runt ❤️ Och sen ringde mammsen sa att vi var på väg hem.

såg henne nämligen när gick .

och självklart tjaFS blev det också för 2 saker kan man allt säga egentligen att det är.

1. För att jag ska sälja min klarinett undersökt priset var en begagnad kostar som är från 300 -800 kr om det inte är något speciellt super bra märke då är det annorlunda priser.

2 känner att hon lägger sig i för mycket i mitt privatliv också som hag inte tycker om eller känns bra.

en mamma ska ju kunna göra vad hon vill med sitt  barn utan att behöva säga minsta var hon ska eller något speciellt utan bhöra 

så då slog hon till mig med en kartong och tro att det hjälper som det inte ju inte närmare tvärt om o man kommer ej så långt med det Då.

hennes mående ska ju inte gå ut över mig tyvärr på något vis eller på lillen som det redan har med när vi var på Teneriffa .

annars så dagen vart ok höjde priset på klarinetten plus skrev inom parantes att jag inte går lägre pris än 800 från 900 för att slippa få på käften igen av henne eftersom hon tror att hon bestämmer över alla .

ganska besviken på henne också trodde inte att hon skulle ta över mamma rollen  som hon har jag hade bara räkna med natt tid men inte mamma rollen det är jag besviken på.

Av anonym anonym - 7 januari 2018 22:30

  dagens steg såg Ut så här i dag i allafall och fick duga även om jag hade hoppas på lite mera steg än detta helt ärligt. 

Presentation

Välkommen till min Blogg som handlar mitt liv och känslor tankar både negativt/positiva och mitt barn som är beräknat 19 jan 2015 ,och smått och gott. lite varierat med andra ord och bilder på det som jag vill visa eller ge tips på.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10
11
12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Januari 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards